annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dwergzelfstandige - graag tips van ervaren verkopers :)

Hallo allemaal,

ik ben een kleine zelfstandige en ben de trotse eigenaar van een webshopje in juwelen (www.duckiejewels.be) Sinds kort ben ik beginnen verkopen via Ebay, maar ik heb er wat vragen bij.

Ik denk dat mensen mij heel moeilijk kunnen vinden, om de eenvoudige reden dat als ik zoek onder "juwelen"-"fantasiejuwelen", dat ik mezelf dan ook niet terug vind :s Hoe kan ik dan in godsnaam kopers aantrekken?

Heeft er iemand met wat meer ervaring in verkopen via Ebay misschien wat goede tips om mijn verkoop beter te managen? Alle tips zijn welkom voor deze beginner 😉

Groetjes,
Kim
Bericht 1 van 79
laatste antwoord
78 ANTWOORDEN 78

Zoveel mogelijk trefwoorden onvullen en vooral ook in het frans. Als ik naar Uw pagina ga en druk bvb collier in, dan vind ik NUL objecten, terwijl je wel colliers hebt.

Deze woorden:

Juwelensetje ivoorkleurige & amethistkleurig​e parels vrolijke, felgele, zomers, etc etc ....

zijn absoluut GEEN trefwoorden of populaire woorden.

Zoek bvb eens met enkele woorden: bvb bague, bijou, collier, argent, .....

Zet bvb geen kleuren in je titel ook geen woorden zoals en, als, zoals, fleurig, zomers, mooi, + , : enz

ZOVEEL mogelijk goeie woorden zodat je vlug gevonden word.

Ik geef je een voorbeeld:

Uw titel: Speciale juwelenset: handmade + uniek (kralen)

Betere titel: Bague Collier Juwel Set Bijoux Fait Main

In Uw beschrijving, liefst Nederlands en Frans ofwel ga je naar Engels, kan iedereen wel verstaan.

Hou ook rekening dat je nieuw bent en dan moet je eerst een beetje vertrouwen winnen.

Zo, ik ben wel geen top ervaren verkoper maar hoop je hiermee geholpen te hebben.

Johan
Bericht 2 van 79
laatste antwoord

ze staan er toch op.
Moeilijk terug te vinden want het aanbod is erg groot,en ik denk dat men vooral op merknaam zoekt.
Een van de meest gebruikte zoektermen is Delvaux.