annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay + Internet Explorer 8

Ik heb het al een tijdje op mijn heupen. Vooral als ik in mijn verkoopsmanager bezig ben gaat alles pokketraag. Het gaat goed voor een tijdje. Langzaam aan gaat alles wat trager tot Ebay gewoon niet meer wil.

IE loopt niet vast, maar pagina's reageren nauwelijks. Als ik internet afsluit en terug opstart kan ik weer een tijdje vlot werken. Ik begin meer en meer de indruk te krijgen dat IE8 het probleem is. Momenteel ben ik met Firefox bezig. Op het eerste zicht gaat het hier een stuk vlugger.

Ik heb altijd al IE gebruikt. Vroeger had ik dit probleem nochtans niet.

Zijn er nog die hetzelde probleem ondervinden. IK ben gewend om met IE te werken en zou deze graag blijven gebruiken. De laatste tijd werkt dat zo op mijn systeem dat ik overweeg een andere browser te gaan gebruiken.

Net Chrome gedownload en getest. Die gaf dan gewoon tijdens het bladeren vertragingen.

Mijn laptop kan het niet zijn. Ik heb er 2 en heb op beide hetzelfde probleem. De ene is een paar jaar oud en draait onder Windows XP. Op de andere staat de nieuwe Windows en dat is een nieuwe laptop.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Het probleem dat jij opgeeft dat komt vermoedelijk door te weinig systeemgeheugen.

Hoeveel intern geheugen hebben beide laptops?

-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

De oude 2GB en de nieuwe 4GB.

De laptop is niet het probleem. Vroeger ging het wel van een leien dakje. Aan de laptop is niets veranderd.

Ik heb de indruk dat telkens Ebay iets aan de weergave verandert, het ietsje trager gaat. Soms gaat het goed. Soms totaal niet.

Soms laden pagina's super snel. En dan kan het van het ene ogenblik op de andere gebeuren dat als ik op bv. op de knop E-mailadres koper klik de pagina plots niet wil laden.

Mail binnenhalen lukt zonder probleem. Als ik op hetzelfde ogenblik een webpagina buiten Ebay laadt, laadt deze wel vlug.

Bladeren lukt zonder probleem. Ik merk ook op sommige andere sites op het ogenblik dat je een interactie doet dat alles plots vertraagt. Ebay heeft hier wel bij verre het meeste last van of misschien is dit gewoon omdat ik deze constant gebruik.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord