annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay begint zichzelf te vernietigen !!!

als verkoper ben je gewoon niets meer bij ebay , je krijgt zelfs geen reactie meer als je iets vraagt aan ebay .
als koper kan je wel alles bij ebay , gewoon bieden op een object wat je graag hebt en dan zeggen dat het niet is wat je er van verwacht had .
en je krijgt van de meeste verkopers je geld terug uit schrik voor een negatieve feedback.
dus de koper heeft het object nog en ook zijn geld terug , zo heb ik er al verschillende gehad en nu weer 2 waar ik dan nog negatieve feedback van krijg ook.
ik zou de objecten heel graag terug willen en de verkoopprijs terug willen storten, maar als ze het niet willen wat dan ebay ?
van ebay krijg ik totaal geen hulp , ze zeggen oplossen met de koper .
oneerlijkheid duurt het langst bij Ebay .
ik denk dat ik ook maar koper word op die mannier want dat is wel het meest lonend op ebay en ze staan er nog achter ook.
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Ebay begint zichzelf te vernietigen !!!

articcynda
Community-lid
Handleiding om snel rijk te worden:
  1. Step 1: Koop items op Ebay, maar zeg dat je ze niet gekregen hebt en krijg je geld terug.
  2. Step 2: Verkoop deze gratis items op een serieuze veilingsite die zijn verkopers NIET in de kou laat staan.
  3. Step 3: Profit!
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Ebay begint zichzelf te vernietigen !!!

Kon ik de klok maar zo'n 13 maanden terugdraaien...]:)



Photobucket
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Ebay begint zichzelf te vernietigen !!!

Verkoop deze gratis items op een serieuze veilingsite die zijn verkopers NIET in de kou laat staan.
--> welke ?
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Ebay begint zichzelf te vernietigen !!!

sony-san
Community-lid
dat is waar, en ik heb last van niet kunnen negative geven aan lastige kopers,en last van gegeim houding van bieders?? ik braken van....en over pis-pal heb ik geen goede woord...!!!!dat is mijn opinie..ik will petitie tekenen tegen..!!!X-(
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Ebay begint zichzelf te vernietigen !!!

joaquin-antique
Community-lid
Zeikerd. Als je een petitie wilt tekenen maak dan een petitie en teken die dan. Doe niet zo achterlijk hier. Je bent nu al weken bezig met dit achterlijk gedram. Dat schiet toch niet op vind je wel.
Wat denk je hiermee te bereiken?
Je frustreert alle serieuze reageerders hier en verstoort de normale gang van zaken op de prikborden.





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Ebay begint zichzelf te vernietigen !!!

articcynda
Community-lid
Zeikerd.

Nu heb ik toch even mijn wenkbrauwen opgetrokken hoor, J-A 😉 Zulk taalgebruik zijn we van jou niet gewoon.

Als je een petitie wilt tekenen maak dan een petitie en teken die dan. Doe niet zo achterlijk hier. Je bent nu al weken bezig met dit achterlijk gedram. Dat schiet toch niet op vind je wel.
Wat denk je hiermee te bereiken?
Je frustreert alle serieuze reageerders hier en verstoort de normale gang van zaken op de prikborden.


Ik ben het daar volledig mee eens, erg vervelend als het forum verstoord wordt door dit soort spam. Niemand zal je tegenhouden om een petitie op poten te zetten, maar ik raad je aan eerst wat Nederlands te leren voordat je je petitie tekst schrijft, want op je huidige linguïstieke niveau zul je de Ebay beleidsmensen enkel hoofdpijn bezorgen.

En dat is dan in de veronderstelling dat er iemand van Ebay de moeite zal doen om je petitie te bekijken, want als er één ding duidelijk is, dan is het wel dat de terechte frustraties van verkopers Ebay geen moer kunnen schelen.

Verkoop deze gratis items op een serieuze veilingsite die zijn verkopers NIET in de kou laat staan.
--> welke ?


Als we dat wisten, dan zou dit forum niet meer bestaan, nietwaar?
Bericht 7 van 7
laatste antwoord