op 10-06-2020 15:31
klant meld een niet ontvangen object en had mij hiervoor gecontacteerd. Dus nogmaals de klant de traceergegevens doorgegeven waarop de klant de klantendienst van Ebay contacteerde.
Ebay doet een uitspraak in 24 minuten zonder mij te contacteren en eventueel een verzendbewijs te vragen.
Hier is Ebay nogmaals eenzijdig tewerk gegaan.
Ebay denkt zich boven de wet te stellen.
Hoe kan men zich als verkoper nog indekken tegen een dergelijk beleid!
op 11-06-2020 17:21
Dan terug antwoord verkregen van Ebay, de twist werdt in het voordeel van de koper uitgesproken omdat het item niet in de geschatte tijd werdt geleverd. Ebay wist blijkbaar niet van de COVID 19 maatregelen dat er geen postverkeer tussen Europa en Amerika was.
Ebay is een bedrijf die buiten de wet staat en niet open staat voor menselijke redenen.
De goederen waren tijdig verzonden met traceernummer maar werden door de maatregelen niet verscheept naar het buitenland.
Mijn goederen weg, kosten voor de zending weg, en een terugbetaling naar de koper.
Een dikke pluim voor Ebay, ik hoop dat er vlug een alternatief komt in België zodat ik via een ander kanaal kan beginnen handelen.
op 04-07-2020 01:21