annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay respecteert eigen beleid niet eens

klant meld een niet ontvangen object en had mij hiervoor gecontacteerd.  Dus nogmaals de klant de traceergegevens doorgegeven waarop de klant de klantendienst van Ebay contacteerde.

Ebay doet een uitspraak in 24 minuten zonder mij te contacteren en eventueel een verzendbewijs te vragen.

Hier is Ebay nogmaals eenzijdig tewerk gegaan.

Ebay denkt zich boven de wet te stellen.

Hoe kan men zich als verkoper nog indekken tegen een dergelijk beleid!

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Ebay respecteert eigen beleid niet eens

Dan terug antwoord verkregen van Ebay, de twist werdt in het voordeel van de koper uitgesproken omdat het item niet in de geschatte tijd werdt geleverd.  Ebay wist blijkbaar niet van de COVID 19 maatregelen dat er geen postverkeer tussen Europa en Amerika was.  

Ebay is een bedrijf die buiten de wet staat en  niet open staat voor menselijke redenen.

De goederen waren tijdig verzonden met traceernummer maar werden door de maatregelen niet verscheept naar het buitenland.

Mijn goederen weg, kosten voor de zending weg, en een terugbetaling naar de koper.  

Een dikke pluim voor Ebay, ik hoop dat er vlug een alternatief komt in België zodat ik via een ander kanaal kan beginnen handelen.

 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Ebay respecteert eigen beleid niet eens

Wij zijn al 800 euro kwijt, door deze gehele Ebay Covid scam.

Alles duurt daar in de USA belachelijk lang, overal bekend, zelfs bij Ebay, maar bij een geschil weten ze plots van niks.

Je kan 2 dingen doen.

Zodra het pakket toch bij de klant is, kan je bezwaar indienen tegen de beslissing.

Of de koper melden.

De vraag is dan weer, als je zelf het geld terug geeft aan de klant, waarbij je dan wel je kosten van PP en Ebay terug krijgt..

of je dan nog wel de koper kan melden of bezwaar kan maken, dat hij onterrecht het geld heeft geïnd..
Bericht 3 van 3
laatste antwoord