annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eerste keer dat ik iets verkoop

Hey
Op het risico af van compleet af te gaan...

Ik heb net mijn eerste item op ebay gezet.
Is het normaal dat ik het zelf niet kan terugvinden via de zoekopdracht?

of duurt dit gewoon eventjes voor het te vinden is via de zoekopdrachten?
Bericht 1 van 63
laatste antwoord
62 ANTWOORDEN 62

De andere sites die u vernoemd hebt, hebben . . . :O

Bericht 11 van 63
laatste antwoord

Wanneer u uw browser sluit wordt deze cookie verwijderd en bent u niet meer ingelogd.

Dat is niet helemaal correct, huwitte. Cookies zijn persistent en blijven op de computer achter totdat ze hun vervaldatum bereiken, ook als de webbrowser gesloten wordt. EBAY-cookies hebben een levensduur van 24 uur, vandaar dat je elke 24 uur opnieuw moet inloggen.

Ik vermoed dat je cookies verwart met sessies, die worden inderdaad gesloten als de connectie met de webbrowser enige tijd inactief is.
Bericht 12 van 63
laatste antwoord

Heb geen probleem met het ingelogd blijven.

Het is enkel wanneer ik terug moet inloggen dat de situatie zoals voordien beschreven tegenkom.

Wat is er mis met eenvoudig log in of log uit?

Stomme kiekens met hun "verbeteringen" daar op Ebay.

Het enige die verbeterd is de plaats op het forum en op Ebay zelf; Heb de indruk dat het zaakje hoe langer hoe meer leegloopt.
Bericht 13 van 63
laatste antwoord

@Ronny: maak eens je cache leeg en upgrade naar de recentste versie van Firefox, je zit dan in dezelfde situatie als ik en het probleem zou zich niet mogen voordoen.
Bericht 14 van 63
laatste antwoord

“Cookies zijn persistent en blijven op de computer achter totdat ze hun vervaldatum bereiken, ook als de webbrowser gesloten wordt. EBAY-cookies hebben een levensduur van 24 uur, vandaar dat je elke 24 uur opnieuw moet inloggen.

Ik vermoed dat je cookies verwart met sessies, die worden inderdaad gesloten als de connectie met de webbrowser enige tijd inactief is.”

eBay plaatst twee soorten cookies in uw browser: session cookies en persistent cookies. Bij een session cookie is geen tijdstip van verloop opgegeven bij de cookie parameters, deze verloopt als de sessie gesloten wordt, wat normaal het sluiten van de browser is.

Met de ds1 cookie zijn er vroeger problemen geweest bij het inloggen, misschien is er nog iets van terug te vinden via zoeken op de forums. eBay.be ds1 is een session cookie en verschijnt op het ogenblik dat men inlogt op het forum, of op de ebay site in het algemeen, met gebruikersnaam en paswoord. Deze cookie verdwijnt normaal op het ogenblik dat de browser gesloten wordt. Als de browser even later terug geopend wordt is deze cookie weg. Men kan dit gemakkelijk controleren in de Firefox browser (menu extra > opties > privacy > cookies tonen < zoeken op cookienaam ds1, website eBay.be).

Als men “Laat me gedurende 24 uur ingelogd blijven” aanvinkt bij het inloggen wordt er ook een persistent cookie in de browser geplaatst. Deze werkt blijkbaar wel voor toegang tot "mijn eBay" maar niet voor de forums, telkens mijn browser gesloten geweest is moet ik terug inloggen, op de eBay site in het algemeen of op de forums, om terug berichten te kunnen posten in dit forum.
*Om u aan te melden voor de forums moet u opnieuw inloggen als u uw browser sluit en weer opnieuw opent.
Mijn eBay > site voorkeuren > Algemene voorkeuren > Andere algemene voorkeuren
eBay: Wat u zeker moet weten over cookies:
- Wij gebruiken cookies om u te kunnen identificeren en om ervoor te zorgen dat u ingelogd kunt blijven
- De meeste cookies zijn "sessiecookies". Dit betekent dat ze automatisch worden verwijderd van uw harde schijf na afloop van een sessie

http://pages.benl.ebay.be/help/policies/privacy-policy.html#9
The expires parameter lets you determine the lifetime of the cookie.If Expires is not set explicitly, then it defaults to end-of-session. The length of a session can vary depending on browsers and servers, but generally a session is the length of time that the browser is open for (even if the user is no longer at that site).
http://www.cookiecentral.com/faq/

Bericht 15 van 63
laatste antwoord

Hey
Op het risico af van compleet af te gaan...

Ik heb net mijn eerste item op ebay gezet.
Is het normaal dat ik het zelf niet kan terugvinden via de zoekopdracht?

of duurt dit gewoon eventjes voor het te vinden is via de zoekopdrachten?

Ik begrijp het niet! Je hebt al 51 feedbacks van kopen en verkopen?
Bericht 16 van 63
laatste antwoord

Ik begrijp het niet!

Waarom verbaast me dat weeral niet...
Bericht 17 van 63
laatste antwoord

Allemaal Fb's van aankopen mss. winkelcentrum ?

Kan je nagaan op zijn Feedback denk ik, wil er nu geen tijd insteken..is niet van wereldbelang.
Bericht 18 van 63
laatste antwoord

Ik begrijp het niet!
Waarom verbaast me dat weeral niet...

Als jij het zo goed begrijpt, leg het dan eens uit aan ons die het niet begrijpen.

Hoe kan iemand die al 14 feedbacks heeft ivm verkopen nu pas zijn eerste item te koop hebben aangeboden?

Ik ben benieuwd naar je uitleg artic
Bericht 19 van 63
laatste antwoord

Misschien heeft hij iemands account gehackt ?

Bericht 20 van 63
laatste antwoord