annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Euh, nu begrijp ik er niks van????

Ik heb deze maand als 75 positieve reacties, geen enkele neutrale of negatieve en toch...

Beste comp-shop (compshop@telenet.be),

Het spijt ons u te moeten melden dat we uw account beperkt hebben omdat u het beleid omtrent verplichtingen van verkopers niet hebt nageleefd.

Onze gegevens tonen aan dat uw percentage ontevreden kopers in de voorbije 4 weken erg is toegenomen. Om de veiligheid van de eBay-handelsplaats te kunnen blijven garanderen, hebben we uw lopende aanbiedingen geannuleerd en uw account tijdelijk beperkt.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

op dit account?

ik zie nog heel veel items te koop staan:

http://shop.benl.ebay.be/comp-shop/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=200

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Met eBay en Paypal moet je kunnen je verstand op 0 zetten en totaal niet nadenken over hun handelen, gewoon slaafs ondergaan. Daar is dikwijls geen enkele logica in te ondervinden.

Deze week kreeg een internationaal antiquair de volgende melding bij het pogen in te loggen bij Paypal

................................
Security Measures

We are currently performing regular maintenance of our security measures. Your account has been randomly selected for this maintenance, and you will now be taken through a series of identity verification pages.

Protecting the security of your PayPal account is our primary concern, and we apologise for any inconvenience this may cause.
......................................................

Voor de duidelijkheid de persoon in kwestie is een duitser maar voor Paypal is het rechtlijnig engelse voertaal...

Hij nam telefonisch contact op met Paypal omdat hij het zaakje niet vertrouwde en kreeg er te horen dat die géén bericht van Paypal kon zijn.

Hij dus zijn computer scannen op spyware en virussen, zonder gevolg.

Uiteindelijk kon hij niet anders dan toch zijn bankgegevens en creditkaart in te geven op deze Paypalschermen. Het bleken wel degelijk pagina's van Paypal zélf te zijn.

Paypal hééft zijn bankrekeningnummer evenals zijn creditkaartgegevens en niettemin diende hij al deze gegevens in te geven en te bevestigen.

Logica? verstand op 0 dan maar, dat belet frustraties met deze kerels...

-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Verstand op nul bij Ebay en Paypal?? Ja, binnenkort zullen ze het zelf ondervinden.

Ebay trekt nog weinig kopers en stilaan ook verkopers.

Iedereen met gezond verstand trekt naar andere sites die heel wat klantvriendelijker zijn en op de koop toe gratis.

Ik heb enkele Kuifje auto's uit mijn verzameling aangeboden bij Ebay. Resultaat tot nu: 4 à 8 views

Heb er ook enkele aangeboden bij een andere site die volledig gratis is en veel minder opgelegde regeltjes heeft + geen commissie bij verkoop + gratis foto. Resultaat tot nu: 50 à 60 views.

Ben even een paar rubrieken die me interesseren aan het aflopen en ik merk dat er op Ebay hééééél weinig verkocht wordt.

Je oogst wat je zaait en dat begint bij Ebay zn vruchten af te werpen maar...in omgekeerde zin.

Ze hebben waarschijnlijk gedacht dat er hun niets kon overkomen maar het begint zich tegen hen te keren.

Let maar op: Ebay is zeker en vast de nummer 1 niet meer zoals in de beginjaren.

Prettig weekend iedereen !!

Bericht 4 van 4
laatste antwoord