annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen creditering voor NU KOPEN niet betalers !

In de verkoopvorm vaste prijs komt u niet in aanmerking voor een creditering van de plaatsingskosten als uw object niet wordt verkocht of als de koper niet betaalt.

Ben dus nog maar een tijdje actief en heb al 5 kopers die NU KOPEN aanklikten en nooit betaalden, zelfs niet laten weten !!!

Eentje was zo eerlijk om te betalen maar wou het niet. Was 5 Euro voor een vintage zetel maar hij had geen vervoer om het te komen halen.

Ik vind dit dus niet eerlijk.

Koopt een man een kast van 250 euro en laat dan weten dat hij geen vervoer heeft! Alleez, je moet dit toch op voorhand weten !!!
Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

Sinds wanneer is dat zo?
Bericht 2 van 9
laatste antwoord

Heb ik gelezen in de verkoopkosten. Ik heb die schuine tekst gecopyed en gepased.

Johan
Bericht 3 van 9
laatste antwoord

Op 5 febr. heb ik die toch teruggekregen,object aan vaste prijs verkocht,geen betaling ontvangen.
Was voor de 3 de keer aan dezelfde koper, zogezegd ,verkocht,telkens met nieuw account natuurlijk.
Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Je hebt gelijk,de plaatsingskosten krijg je niet terug,ik had het op de commissie.
Dat is al een tijdje zo,vind dat ook niet correct.
Mijne stalker heeft ebay al goed laten verdienen,ze koopt uitsluitend NU KOPEN objecten.
2 accounts zijn afgesloten,maar met de 3 andere doet ze rustig verder.
Melden heeft geen zin,wordt doorgegeven aan ebay.fr en die vinden haar blijkbaar een prima lid,koopt gemiddeld voor 300 euro per dag,en betaalt 1 op 10 items.
De Franstalige landgenoten zitten bij ebay.fr,en daar neemt men het niet zo nauw met aantekeningen wegens niet betalen.
De Nederlandstaligen zitten bij ebay.nl,maar die kunnen niets meer doen dan de neg. feedback wissen bij hun leden,dus bij de Nederlandstaligen.
Bericht 5 van 9
laatste antwoord

Ik heb er ook zo ene. Die koopt om de zoveel weken een paar items bij mij. Ik kan die altijd herkennen omdat die geen adres invult maar wel "vragen indien nodig" (maar dan in't Frans).

Van de week nog verschillende items op 1 avond met verschillende accounts. Geen idee wat ik dien mens in de weg gelegt heb. Nadat het geschil gesloten is wordt die account altijd geschorst, maar die begint altijd opnieuw. Ze zouden die beter schorsen op IP-adres.

Ik heb momenteel uitzonderlijk veel niet betalende bieders. Ik heb +- 10 geschillen lopen. Van een aantal andere weet ik nu al dat ik geen betaling ga ontvangen. Dus d'er komen er zeker nog bij.
Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Er zou een zwarte lijst moeten bestaan. Ik heb er al aan aantal geblokkeerd in ieder geval maar zoals jullie zeggen ze starten dan met een andere account.

Intenetcriminaliteit, het word steeds erger. EBay is relatief nog de veiligste site. Bij Kapaza en Zoekertjesnet heb je absoluut geen controle en daar gebeurd nog meer oplichting. Zowel kopers als verkopers, was gisteren nog in het nieuws.

Veel kopers hebben de onbeleefdheid van aan te klikken en dan vervolgens meer dan een week niets te laten horen.

De beleefdheid zelve vind ik als je koopt laat je onmiddellijk weten aan de verkoper hoe en wanneer je zal betalen, beter nog BETAAL DIRECT ! Koop het anders niet.

Johan
Bericht 7 van 9
laatste antwoord

ebay is gevoon niet meer normaal tegenover verkopers.....ik verkoop niets meer ier...
Bericht 8 van 9
laatste antwoord

Je kan bij nu kopen toch instellen dat de verkoper direct betaald en anders gaat de koop niet door?
Bericht 9 van 9
laatste antwoord