annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo, ziet iemand mij of ben ik onzichtbaar?

Effe geleden uit pure collère mijn ebayshop gesloten.


 


Gezien ik van de ene dag op de andere mijn template niet meer kan gebruiken, uren en uren bezig geweest om mijn aanbiedingen opnieuw te maken. Een paar dagen geleden ben ik begonnen met terug wat op Ebay te zetten.


 


Direct wat page views en niet veel maar toch een paar verkopen. Ik dacht eindelijk komt er schot in de zaak. Nu zijn we een paar dagen verder en ik vraag me af of andere mensen mijn objecten kunnen vinden.


 


Weeral zoals voorheen. Van al wat ik afgelopen 24u-48u op Ebay gezet heb zijn zowat de enige page views die ik heb de page views van objecten waar ik zelf op geklikt heb.


 


Maanden niet meer meegemaakt, objecten op Ebay gezet en binnen een dag of 2-3 20 tot 30 pageviews. Nu worden ook die blijkbaar plots niet meer bekeken.


 


Ik kan al evengoed met een splinternieuwe account opnieuw beginnen. Dit heeft totaal geen zin.

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Hallo, ziet iemand mij of ben ik onzichtbaar?

En waarom zet je niet eens evenveel items op een aparte account om te vergelijken ?


Gewoon zien wat er gebeurt.




Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Hallo, ziet iemand mij of ben ik onzichtbaar?

Net wat ik ga doen. Zoals nu bezig ben, heeft dit totaal geen zin.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Hallo, ziet iemand mij of ben ik onzichtbaar?

Lap, hier hebben we het al.


 


Net een volledig nieuwe account aangemaakt. Kopieer de HTML van één van mijn aanbiedingen die klaar staat om op Ebay gezet te worden en krijg terug een melding over dat die bepaalde java codes zou bevatten.


 


Ik zou begot nie weten waar die van komen. Zoals je kan zien bestaan mijn huidige aanbiedingen uit een tabel, tekst, een trailer en wat plaatjes. Ik kan geen letter programmeren, laat staat dat ik daar één of andere javascript zou ingestoken hebben.


 


Gaat me hierbij wel een lichtje branden. Ik weet van een paar professionele verkopers die in dezelfde situatie als ik zitten. Van vandaag op morgen een verkeer en verkoop meer. Ik weet dat verschillende van de verkopers ook templates gebruiken. 


 


De kans is reëel dat deze objecten al dan niet bewust door Ebay in de verdomhoek geduwd worden omdat die codes bevatten die Ebay liever niet ziet.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Hallo, ziet iemand mij of ben ik onzichtbaar?

Mijn vorig bericht per abuis in het verkeerde draadje gepost. Zal het hier dus nog eens posten.


 


Effe geleden mijn shop dus terug open gedaan. Afgelopen 3 dagen heb ik een goeie 150 items op Ebay gezet.


 


99% VAN AL DEZE ITEMS HEBBEN NA 3 DAGEN 0 PAGEVIEWS.


 


Ook een heleboel items van de dagen voorzien zijn niet of nauwelijks bekeken.


 


De eerste 2 dagen was alles terug normaal. Terug het verkeer dat ik vroeger had, en zelfs een paar verkopen alhoewel ik bijna niets op Ebay staan had. Toen hadden ze bij Ebay door dat ik terug beginnen listen ben op Ebay en hebben ze de knop niet gewoon een beetje, maar volledig dichtgedraaid.


 


De grootste e-commerce site van België, ondertussen meer dan 200 items op Ebay en zo goed als 0 kliks.


 


En Ebay blijft maar volhouden dat er geen probleem is.


 


D'er gaat hier een tijd komen dat er hier totaal geen verkopers meer gaan zijn!!!

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Hallo, ziet iemand mij of ben ik onzichtbaar?

Als je hoog op de ladder staat van brave verkoper,word door ebay een grotere zichtbaarheid


verzorgt in de zoekmachines.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Hallo, ziet iemand mij of ben ik onzichtbaar?

klopt ik sta hoog in "waalse" streken en laag in "vlaamse" streken, en nergens in wereldwijd....


 


ikke

Bericht 7 van 7
laatste antwoord