annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik 0% feedbackers/nieuwe kopers weigeren?

Ik heb recent een negatieve feedback gekregen van iemand die maar liefst 20 keer geboden heeft op een artikel uit mijn shop om dan na de verkoop ZONDER DAT HIJ BETAALD HEEFT OF HET ARTIKEL ONTVANGEN HEEFT!!! Hoe kan ik dit vermijden in de toekomst? Groeten, BMG
Bericht 1 van 15
laatste antwoord
14 ANTWOORDEN 14

U begaat enkele heel grote fouten. Ten eerste vernoemt u zijn naam, zijn adres en telefoonnummer. Dat mag niet. Ten tweede vermeld u dat er een onderzoek lopende is, mag ook al niet.

Wat u moet doen is die reactie van u verwijderen. Dan dient u klacht in omdat hij niet betaald heeft. Als dat geschil gesloten is, kan u de commentaar laten verwijderen.
Bericht 2 van 15
laatste antwoord

:^O De pretentie om 0 feedbackers te willen weigeren, u bent zelf een groentje dat maar pas bezig is.

Photobucket

Photobucket

Bericht 3 van 15
laatste antwoord

Jezus, moet je hier 1000 feedbacks hebben om recht van spreken te hebben??? Beetje objectief blijven hé...Die kerel die mij een negatieve feedback gegeven heeft gebruikte een adres dat overeenkomt met een openbaar gebouw in Brussel en een gsm-nummer die niet bestaat...hoe kan je je als verkoper doen groeien als je je niet kan beschermen tegen zulke wanpraktijken. Hij geeft mij negatieve feedback nadat hij verdorie 20 x geboden had op het artikel en na de verkoop weigert hij te betalen en ZONDER het object ontvangen te hebben geeft hij een negatieve feedback + moet ik opdraaien voor de verkoopscommissie!
Bericht 4 van 15
laatste antwoord

probleem opgelost, je kan 0% feedbackers of eender wie blokkeren via sitevoorkeuren
Bericht 5 van 15
laatste antwoord

Neen dat klopt niet, je kan enkel kopers met een negatieve FB-score blokkeren.
Ik geef graag beginners een kans, iedereen begint aan nul !

m.

m.
Bericht 6 van 15
laatste antwoord

Jezus, moet je hier 1000 feedbacks hebben om recht van spreken te hebben???

Nee, natuurlijk niet, maar wat heeft het ermee te maken dat het een 0 feedbacker was? het had u evengoed kunnen overkomen met iemand die bv tussen de 1 en de 10 fb's had.

Je kan trouwens een 0 fber niet blokkeren (behalve uitzondering hieronder) maar algemeen blokkeren is niet mogelijk, je kan alleen blokkeren vanaf -1 of minder.

Uitzondering : de cijfers zijn voorbeeld, die kan je aanpassen.

Kopers die mogen bieden op enkele van mijn objecten zonder deze zelf te betalen
Blokkeer kopers die momenteel winnen of de laatste tien dagen 10 van mijn objecten hebben gekocht.
Pas dit alleen toe op kopers met een feedbackscore van 5 of minder.

Kies deze voorwaarde als u dure objecten aanbiedt en niet meer dan een bepaald aantal objecten wilt verkopen aan één koper. Klik hier als u wilt weten hoe deze vereiste werkt.

Regel 2 (blokkeren) is alleen mogelijk in samenhang met regel 2.

Photobucket

Photobucket

Bericht 7 van 15
laatste antwoord

Regel 2 (blokkeren) is alleen mogelijk in samenhang met regel 1, bedoelde ik.

Photobucket

Photobucket

Bericht 8 van 15
laatste antwoord

...dus ik heb zijn username nu in een lijst met geblokkeerde ebayleden staan en dat zou niet volstaan om hem te weren?
Bericht 9 van 15
laatste antwoord

...zijn feedbackscore is nu uiteraard nog steeds 0 want ik kan als verkoper geen negatieve feedback geven. Dus als hij wil kan hij nu gewoon ongestoord hetzelfde doen als voorheen zonder dat iemand hem een -1 fb score kan bezorgen. Om een -1 fb score te verkrijgen MOET je verkopen...toch?
Bericht 10 van 15
laatste antwoord