annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe verkoop ik (niet) op Ebay? Een voorbeeld...

Een gloednieuwe Ebayer (feedback 0) biedt een replica van de RAR schommelstoel van Eames, een designklassieker, aan. Hij geeft weinig info over het object (materiaal waaruit de zitkuip gemaakt is bv.). Men kan afhalen (gratis uiteraard) of laten verzenden (15 euro), maar de verkoper duidt dat allemaal niet echt duidelijk aan, waardoor het overkomt dat je kan afhalen maar daarvoor ook nog eens 15 euro moet betalen.


Verschillende internationale verkopers bieden een dergelijke stoel aan en vermelden daarbij uit welk materiaal de zitkuip gemaakt is - wat toch belangrijk is aangezien er grote verschillen zijn.


Ik vraag de verkoper uit welk materiaal zijn stoel gemaakt is en krijg geen antwoord. Na zoveel dagen mail ik nog eens met dezelfde vraag en wijs ik de verkoper erop dat hij, wil hij goed verkopen op Ebay, toch beter de mensen antwoord geeft op hun vragen en duidelijker moet zijn in zijn communicatie, bv. betreft kosten voor afhalen en verzenden.


Dit is het antwoord dat ik kreeg:


“achterlijk mens,


de vijftien euro verzend kost is voor verzending


de zin " ZELF OP TE HALEN" zegt normaal genoeg voor mensen die minimaal hoger onderwijs hebben gevolgd!”


Tja…

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Hoe verkoop ik (niet) op Ebay? Een voorbeeld...

Gewoon ongelooflijk !!!! ARM VLAANDEREN !!! Blijkbaar al goed dat we niet allemaal hogere opleiding hebben genoten !!!.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord