annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe wordt geschil wegens niet ontvangen object afgesloten ?

Een maand geleden "wint" een nuller een kleine veiling van me.

Het typische nullerverhaal : centjes komen niet en na 2 weken start ik na een vriendelijke rappel een geschil wegens onbetaald object.

De nuller reageert na enkele dagen dat ze die dag het object heeft betaald, en opent prompt tegelijkertijd een geschil wegens niet ontvangen object.

Ik krijg dagelijks minimum één mail met de vraag waar haar object blijft.

Ik reageer keurig op haar geschil en al haar mails met de verklaring dat ik nog steeds geen geld heb gezien.

Plots komt er een betaling toe, maar exclusief de portkosten.

De mails met de vraag waar haar object nu blijft blijven toestromen.

Na veel heen en weergemail komt uiteindelijk ook de 1,90 eur port en het object gaat dezelfde dag de deur uit.

De nuller krijgt het object toe, vindt het een "bon object", en vereert me zoals het een nuller past met een grijze bol.

Het zij zo, zo is het ebay-leven nu eenmaal.

Ze vertikt het echter - teveel moeite waarschijnlijk - om het geschil wegens niet ontvangen object te sluiten.

Sluit ebay dergelijk geschil automatisch na een bepaalde tijd ?

En gebeurt dat op één of andere manier in mijn nadeel ? Krijg ik enige negatieve aantekening of zo ?

Ik heb nog nooit, op geen enkele account, dergelijk geschil gehad en ben op totaal onbekend terrein !

Bij voorbaat dank voor de info :8}





Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Hoe wordt geschil wegens niet ontvangen object afgesloten ?

ik dacht dat dat na een bepaade periode van zich zelf sloot
Bericht 2 van 2
laatste antwoord