annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Javascript?

queentjeuh
Community-lid
Hallo iedereen

Ik wou vandaag profiteren van de 'gratis plaatsingkost' maar als ik één van mijn objecten wens aan te bieden krijg ik volgend bericht:

Geef in onderstaande gemarkeerde velden de juiste gegevens op.
Beschrijving - Uw aanbieding mag geen JavaScript (''.cookie'', ''cookie('', ''replace('', IFRAME, META of includes), cookies of base href bevatten.

Ik doe helemaal niets verkeerd in mijn 'beschrijving'.
Kan iemand me vertellen hoe ik dit kan oplossen of wat er eventueel aan de hand zou kunnen zijn?

Groeten


Q
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Javascript?

gabjehansd
Community-lid
ik heb hetzelfde probleem en kan ook geen weg meer wie helpt er ons
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Javascript?

staat er een link of zo in uw aanbieding?
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Javascript?

articcynda
Community-lid
Een cookie wordt per URL gecodeerd, dus als je in jouw code een cookie gaat instellen, dan zal het cookie van Ebay zelf overschreven worden vermits het van dezelfde URL afkomstig is. Vandaar dat de filter van Ebay niet toelaat dat je cookies gebruikt, door simpelweg te verhinderen dat je in je code commando's opneemt die cookies manipuleren.

Replace is een commando dat voor injectie aanvallen gebruikt wordt en is om die reden niet toegestaan. De laatste 3 tags zijn structuren die kunnen gebruikt worden voor phishing aanvallen door calls te rerouten (meta), verborgen code in te voegen (include) of invoer verborgen door te zenden (frames).

Als de fout zich blijft voordoen, post je HTML-code dan eens in dit topic zodat we je kunnen aanwijzen waar de filter juist over struikelt.
Bericht 4 van 4
laatste antwoord