annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan een koper onmiddellijk na betaling negatieve geven?

Hij betaald, maar te weinig, wanneer ik hem erop wijs, krijg ik onmiddellijk negatieve feedback. Kan dit zomaar? Trouwens, er staan leugens in. Ik vraag niet het dubbele van de werkelijke kosten, ik vraag enkel de werkelijke kosten. Die zijn enkel het dubbele van wat hij verwacht.

Zou ik die feedback kunnen laten verwijderen?
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Kan een koper onmiddellijk na betaling negatieve geven?

Als ik het eerlijk mag zeggen, disney, heeft hij volgens mij niet helemaal ongelijk.
Bovenaan vermeld je verzendkosten van 2 €, en onderaan , in je uitsluitend engelstalige tekst!!! vermeld je dat je alléén aangetekend verzendt.
De weg naar problemen en misverstanden ligt wagewijd open, zou ik zo zeggen.
Trouwens, ik zie niet in waarom je voor objekten van dergelijke waarde een aangetekende zending nog maar overweegt, maar het staat je natuurlijk vrij.
Ik denk echter dat je daardoor wel wat klanten verliest.....


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Kan een koper onmiddellijk na betaling negatieve geven?

Het is gekocht door een Nederlander, die ziet die 2 euro niet staan. Als een Belg het had gekocht, dan had ik inderdaad kunnen begrijpen dat hij slechts 2 euro wou betalen, aangezien dit een fout van mij was. Die 2 euro is van voor ik paypal aanvaardde en ik ben dit vergeten aan te passen. Maar die Nederlander heeft geen 2 euro zien staan. In de tekst staat duidelijk dat niet-aangetekend enkel mogelijk is bij overschrijving.

In de negatieve feedback staan trouwens ook leugens. Ik vraag niet het dubbele en ik heb geen enkele onplezierige email gestuurd.

En waarom aangetekend? Omdat Paypal dit eist. Als ik niet aangetekend verstuur, en hij zegt het nooit aangekregen te hebben, dan moet ik even een euro of meer gaan betalen om van mijn CD'tje af te geraken bedoel je?
Ik verkoop ze wel om geld binnen te krijgen, niet om nog extra te betalen.

Als je internationaal wil verkopen, welke taal moet je dan volgens jou gebruiken? Engels lijkt mij toch een lingua franca, of niet soms? Als hij geen Engels begrijpt, waarom stuurt hij me dan constant emails in het Engels?

En hij is helemaal niet verplicht om paypal te gebruiken. Ik bied aan om het niet-aangetekend te versturen, maar dan moet hij wel een betaling doen via het gratis systeem van Iban overschrijving.

Sinds het nieuwe systeem van feedback beginnen kopers steeds agressiever te worden en leggen ze hun voorwaarden op, als je daar niet naar buigt als verkoper, mag je een negatieve feedback verwachten.

Zeer teleurgesteld in ebay. Ik trek me dan ook voorlopig terug, tot er iets veranderd. Vroeger kocht ik vooral, en dan was het toch wel voor enkele honderden euro's per maand. allemaal inkomsten die ze nu kwijtspelen.
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Kan een koper onmiddellijk na betaling negatieve geven?

zowiedot
Community-lid
En waarom aangetekend? Omdat Paypal dit eist.

dit is niet wat Paypal eist, wel een on-line traceerbare zending, dit is niet het geval voor een aangetekende zending naar Nederland.

Een on-line traceerbare zending vanuit België naar het buitenland is praktisch onbetaalbaar met uitzondering van een paar landen.
Zie de site van De Post.
zowie
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Kan een koper onmiddellijk na betaling negatieve geven?

dit is niet wat Paypal eist, wel een on-line traceerbare zending, dit is niet het geval voor een aangetekende zending naar Nederland.

Dat is wat paypal beweert ja, maar heb al meerdere keren een bewijs van aangetekend versturen ingediend, en telkens heb ik gelijk gekregen.
Bericht 5 van 5
laatste antwoord