op 01-08-2012 20:43
Ik wil een object verkopen, maar als ik het aanbied krijg ik steeds de melding dat ik verplicht ben Paypal als betalingsmethode te aanvaarden.
Nochtans aanvaard ik als betalingsmiddel zowel Paypal als overschrijving. Nochtans heb ik in het verleden probleemloos enkele spullen verkocht, maar nu krijg ik steeds volgende melding:
"U kunt uw aanbieding niet verzenden omdat de volgende problemen zijn opgetreden
Verkoper opgelet
Verkopers met minder dan 50 feedback dienen PayPal als betalingsmethode te accepteren. U mag niet aangeven dat u PayPal niet accepteert, ..."
Iemand gelijkaardige ervaring?
op 01-08-2012 21:13
In het vak betalingsmethode van het verkoopformulier of in turbolister: staat PayPal aangevinkt en staat het PayPal e-mail adres ingevuld in het daartoe bestemde vak?
op 01-08-2012 21:37
Ja! Betaling met Paypal aanvaarden staat aangevinkt en e-mailadres is ingevuld.
op 02-08-2012 09:11
Voor personen (ook met ook minder dan 50 beoordelingen) die iets gelijkaardig meemaakten.
Intussen weet ik waar het probleem zat. In de beschrijving van het object had ik nml. geschreven "betaling: voorkeur overschrijving, liever geen Paypal".
Bij het schrappen van "liever geen Paypal", lukt het wel! De combinatie van geen en Paypal was dus de boosdoener.
op 02-08-2012 09:43
Voor personen (ook met ook minder dan 50 beoordelingen) die iets gelijkaardig meemaakten.
Intussen weet ik waar het probleem zat. In de beschrijving van het object had ik nml. geschreven "betaling: voorkeur overschrijving, liever geen Paypal".
Bij het schrappen van "liever geen Paypal", lukt het wel! De combinatie van geen en Paypal was dus de boosdoener.
Dit zou me heel erg verwonderen .
De computer van ebay analiseert echt je beschrijvingen niet, hoor ...
op 02-08-2012 09:47