annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan object niet aanbieden (betalingsmethode PayPal)

Ik wil een object verkopen, maar als ik het aanbied krijg ik steeds de melding dat ik verplicht ben Paypal als betalingsmethode te aanvaarden.

Nochtans aanvaard ik als betalingsmiddel zowel Paypal als overschrijving. Nochtans heb ik in het verleden probleemloos enkele spullen verkocht, maar nu krijg ik steeds volgende melding:

"U kunt uw aanbieding niet verzenden omdat de volgende problemen zijn opgetreden

Verkoper opgelet

Verkopers met minder dan 50 feedback dienen PayPal als betalingsmethode te accepteren. U mag niet aangeven dat u PayPal niet accepteert, ..."

Iemand gelijkaardige ervaring?

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

In het vak betalingsmethode van het verkoopformulier of in turbolister: staat PayPal aangevinkt en staat het PayPal e-mail adres ingevuld in het daartoe bestemde vak?

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Ja! Betaling met Paypal aanvaarden staat aangevinkt en e-mailadres is ingevuld.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Voor personen (ook met ook minder dan 50 beoordelingen) die iets gelijkaardig meemaakten.

Intussen weet ik waar het probleem zat. In de beschrijving van het object had ik nml. geschreven "betaling: voorkeur overschrijving, liever geen Paypal".

Bij het schrappen van "liever geen Paypal", lukt het wel! De combinatie van geen en Paypal was dus de boosdoener.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Voor personen (ook met ook minder dan 50 beoordelingen) die iets gelijkaardig meemaakten.

Intussen weet ik waar het probleem zat. In de beschrijving van het object had ik nml. geschreven "betaling: voorkeur overschrijving, liever geen Paypal".

Bij het schrappen van "liever geen Paypal", lukt het wel! De combinatie van geen en Paypal was dus de boosdoener.

Dit zou me heel erg verwonderen .

De computer van ebay analiseert echt je beschrijvingen niet, hoor ...

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Aiai, waar is de tijd dat je je geschriften nog kon verbeteren...

Niet analiseren, maar analyseren.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord