annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MC000 Mededeling: eBay aanbiedingen verwijderd

6*_racing
Community-lid
Deze morgen maak ik 100 afgelopen aanbiedingen terug actief op mijn ebay-account. Na een paar uur krijg ik een mail terug met volgende erin.

"Tot onze spijt hebben we deze aanbieding(en) omwille van veiligheidsredenen en maatregelen op uw eBay-account verwijderd.
De aanbiedingskosten werden op uw account terugbetaald".


Kan dit zomaar zonder mensen te verwittigen, heb ik iets verkeerd gedaan? ik weet alvast niet wat er verkeerd gelopen is.
Ben nog maar net gestart op ebay en wacht nog van een aantal mensen op feedback om een volwaardige ebay-winkel te kunnen openen en nu dit.

Iemand raad of zelfde problemen meegemaakt?

alvast bedankt,
groeten
Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

MC000 Mededeling: eBay aanbiedingen verwijderd

Ja bij eBay kan dat zomaar !
Geen idee wat er verkeerd was met jouw aanbiedingen, omdat ze verdwenen zijn kan ik niet zien was er mis mee was.
Over welk soort objecten gaat het ?

m.


m.
Bericht 2 van 9
laatste antwoord

MC000 Mededeling: eBay aanbiedingen verwijderd

6*_racing
Community-lid
Het gaat over motor producten, helmen, laarzen, brillen, kleding en ook Monster en Rockstar energy casuals.

Nu nog eens nagekeken, alle aanbiedingen die ik deze morgen opnieuw geplaatst heb (100 totaal) staan er nog op, de rest is allemaal weg, meer dan 100 aanbiedingen.
Bericht 3 van 9
laatste antwoord

MC000 Mededeling: eBay aanbiedingen verwijderd

speedsterboy1
Community-lid
Ik heb wel iets gevonden dat verkeerd is, in de veronderstelling dat de aanbiedingen die verwijdert zijn in dezelfde stijl zijn als de spullen die u al verkocht hebt.
Namelijk geen aanbieding in één van de landstalen en ik dacht dat dat wel moet volgens het ebay reglement.
Het kan natuurlijk ook nog iets anders zijn.

Photobucket

Photobucket

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

MC000 Mededeling: eBay aanbiedingen verwijderd

6*_racing
Community-lid
ok, kan ik begrijpen maar bij onze vorige ebay winkel (die ik gestopt was wegens tijdsgebrek)was dit ook allemaal in het Engels en deze werden niet verwijderd.
Bericht 5 van 9
laatste antwoord

MC000 Mededeling: eBay aanbiedingen verwijderd

speedsterboy1
Community-lid
Het kan voldoende zijn dat iemand (concurrent) het meld aan ebay.
Vraag eens aan ebay wat er scheelt, maar waarschijnlijk ga je dan een nietszeggend standaard antwoord krijgen.

Photobucket

Photobucket

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

MC000 Mededeling: eBay aanbiedingen verwijderd

6*_racing
Community-lid
Concurrentie? meen je dat nu? ongelooflijk, doe niet gek of niks verkeerd met men prijzen...

heb alvast een mail gezonden
Bericht 7 van 9
laatste antwoord

MC000 Mededeling: eBay aanbiedingen verwijderd

articcynda
Community-lid
Concurrentie? meen je dat nu? ongelooflijk, doe niet gek of niks verkeerd met men prijzen...

Jammer genoeg zijn er dergelijke mensen op Ebay inderdaad... een tijdje geleden had ik zelf ook 8 aanbiedingen online geplaatst, en op één voormiddag zijn ze ook allemaal verdwenen zonder duidelijke aanleiding.
Bericht 8 van 9
laatste antwoord

MC000 Mededeling: eBay aanbiedingen verwijderd

Te gek om los te lopen !!!

http://forums-benl.ebay.be/thread.jspa?threadID=600010693&tstart=31

Te lezen vanaf posting 31...


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 9 van 9
laatste antwoord