op 24-02-2011 10:40
Wat mij stoort de laatste tijd is het feit dat velen NU KOPEN en de week nadien nog niet betaald hebben.
Momenteel zo'n 6 kopers die mij moeten betalen, sommigen al 14 dagen.
Ik steeds vriendelijk blijven en nogmaals vragen om de betaling te doen.
Ik kan dat dus niet vatten waarom mensen dat doen.
Als ik NU KOOP dan wil ik dat ook en doe onmiddellijk de betaling.
Nogal dikwijls krijg je dan een lage score op verzend en afhandeling en dit is ook niet correct.
Ik begin zo echt geirriteerd te raken en denk er binnenkort mee op te houden met die ebay verkoop.
Mooie waardevolle spullen halen hun prijs niet, gezever over objecten die niet aan de verwachting voldoen terwijl je 10 foto's genomen hebt en een uitgebreide beschrijving plaatst. 20 volgers op een object (echt waar) en geen enkele bieding. Zeer late betalers. Mensen die vragen stellen waarvan het antwoord zeer duidelijk staat vermeld. (bvb welke kleur heeft die jas, terwijl de kleur genoteerd staat zwart en de foto van de jas ook zwart is)
Je zou er moedeloos van worden.
Johan
op 04-03-2011 11:18
Kennen jullie reeds de assistent voor onbetaalde objecten?
Zo ja, wat denken jullie ervan?
op 04-03-2011 11:26
De meesten onder ons kennen deze functie wel degelijk Martijn.
MAAR... wat zien we daar onder de vereisten???
PayPal wordt als enige betalingsmethode aangeboden (omdat de Assistent voor onbetaalde objecten zo kan nagaan of de koper wel of niet betaald heeft).
Laat dit nu net hetgene zijn waar wij misschien niet echt voorstander van zijn (om het zacht uit te drukken)
op 04-03-2011 11:52
ok, het is misschien meer iets voor grotere verkopers die liever geen tijd en mankracht steken in het openen en sluiten van claims voor onbetaalde objecten.
op 04-03-2011 14:08
op 04-03-2011 16:03
ik denk niet dat u daarvoor mijn toestemming heeft afgewacht;\. Al een geluk dat lachen altijd toegelaten is.:^O