annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Neutrale feedback

Heb vandaag een neutrale feedback (gelukkig neutraal) ontvangen met volgend commentaar

Not too strong ebay member, Wrong description for shipping

Er staat gewoon dat het met taxipost wordt verzonden, maar gezien het weer heeft het iets langer geduurd dan 2 dagen, ik vraag mij dus eigenlijk af wat je moet doen om tevreden kopers te hebben.

D.

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Neutrale feedback

Je kan best een vervolgcommentaar geven op die feedback, dat de verzending door de slechte weersomstandigheden iets langer duurde.

m.
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Neutrale feedback

Wel erg zo van die ongeduldige mensen, wat maakt een dag nu uit op een mensenleven!

Mss kan je best die leveringsnota veranderen en er bvb 5 dagen van maken?

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Neutrale feedback

Mss kan je best die leveringsnota veranderen en er bvb 5 dagen van maken?

Dat staat er al.

Nu, toch efkes kritisch bekijken... betaling gebeurde door de zwitserse koper op 03/01 (toen gaf compshop al positieve feedback). En het winterse weer begon pas de 11e-12e...

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Neutrale feedback

Zwitserland wordt verzonden via TNT, dus ik zie nergens enig probleem inzake die verkeerde beschrijving van verzending?

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Neutrale feedback

Trouwens ik verzend NIET naar Zwitserland. Zegt genoeg denk ik.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Neutrale feedback

Ach wat... niet van wakker liggen, als ze het onmiddellijk willen hebben, dat ze het dan zelf komen halen hé... verkopers hebben toch de post of welke leveringsdienst ook toch niet in de hand?

Maar ja, er zijn nu eenmaal moeilijke mensen, zo van het type: vandaag besteld, morgen betaald en eergisteren moet het geleverd worden... kan dus ni hé!

Je heb een neutrale gekregen, voor hetzelfde was het rood geweest en geraak daar maar eens van af.

Bericht 7 van 7
laatste antwoord