annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe trend op komst !

woehaaa, het moet weer met mij eerst gebeuren!

Een nieuwe rage, dame koopt een handtas NU KOPEN in kroko, 14 dagen voor ze naar een groot feest moet, ze wil er dus opvallen met de nieuwe aanwinst. Feestje gedaan, heeft de handtas niet meer nodig want het volgende feestje doet ze wel een andere mee. Stuurt doodleuk de handtas terug met als reden "IK ZIE HEM TOCH NIET GRAAG".

Mocht ze dan nog enkel het bedrag van de handtas terugwillen, Neen, ze wil ook de verzendkost terug die ik als verkoper betaald heb!

HALLOOOOOO !!!! Wat kunnen we hier tegen beginnen?

Ben natuurlijk zakelijke verkoper en ben verplicht een terugnamebeleid te voeren.

Iemand suggesties? Of ook een dergelijke ervaring?
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Nieuwe trend op komst !

Heb ik ook ooit meegemaakt.
Mijn zoon ging de handtas bij haar afhalen en betaalde haar terug.
Toen ik de doos open maakte zat er een tas in vol rode wijn vlekken.Het was een GUCCI in stof,dus die was niet meer te gebruiken.Mijn tas die ik 700 euro had betaald was naar de vaantjes en haar was 250 euro terugbetaald.
Deze persoon had ook pos. gegeven en ik eveneens.
2 maand later was ze geschorst.
Dus als particulier neem ik ook zaken terug,maar na dit voorval enkel per kerende post,aangetekend en binnen de 2 dagen te verzenden.
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Nieuwe trend op komst !

Je kan in je teruggavebeleid vermelden dat je geen verzendkosten teruggetaalt !

m.

m.
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Nieuwe trend op komst !

Als je je ogen wil uitkijken, dan moet je de eerste dagen na kerstmis/nieuwjaar eens gaan kijken naar de klantendienst van Makro:

er staat een rij mensen aan te schuiven met kerstbomen e.d. die ze gewoon komen terugbrengen, omdat ze zogezegd niet voldoen.

Je gelooft je eigen ogen niet ... :^O

Bericht 4 van 4
laatste antwoord