annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

joezepoes
Community-lid

het is dus voorzichtig zijn met wat men schrijft op de verschillende fora ook al blijf je netjes binnen de lijnen die ebay zelf oplegt teveel kritiek op ebay en de zijnen " " wordt genadeloos afgestraft met totale verwijdering en schorsing ook al is je feedback 99.5 +/+ , , ook al heb je geen geschillen en een bovengemiddelde klanttevredenheid het laffe is dat de prestaties aangehaald worden als reden van schorsing wanneer ebay cs er vervolgens op gewezen worden dat deze uitstekend zijn , en er geen enkel maar ook geen enkel geschil is met een koper etc....wordt er gereageerd met ja we hebben dit even bekeken maar kunnen verder over uw accounts op deze afdeling geen beslissing nemen we sturen uw geval door naar een " andere afdeling " moraal van het verhaal als je post op forums en je durft je mening te geven en daarbij ook kritisch te zijn naar ebay cs en hun experten doe dit dan met een pseudo die je niet gebruikt en ook belangrijk effe vanaf een hotspot , je ip adres zou je psuedo immers anders verraden

-- Bewerkt door martijn@ebay.com om 28 Sep 2010 10:17 CEST
Bericht 1 van 89
laatste antwoord
88 ANTWOORDEN 88

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

Het is zelfs onwettelijk :
Het hele feedback systeem is bullshit.
Vele kopers geven geen feedback,wraakaktie's van kopers,foutieve en/of onthouden van informatie aan de kopers m.b.t. verzendkosten profesionele verkopers waardoor deze negatieve beoordelingen maken.
Ebay verwijst steeds naar het feit dat men niet kan tussenkomen in gegeven feedback,MAAR MANIPULEERT WEL HET SYSTEEM.
Een profesionele verkoper schorsen voor de geschillen is totale broodroof(men moet het beleid aanvaarden anders bekom je geen account).Als verkoper moet men nu eenmaal een geschil opstarten bij niet betalende kopers.
Fraudeurs bij PAYPAL hebben vrij spel.Zo kan ik bijna een boek schrijven met wedervaren met kopers,en daarop baseert EBAY SCHORSINGEN ?
Bericht 81 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

Ik heb negatieven voor het zogenaamd niet juist beschrijven van objekt.Geen emailtje gehad van koper dat er iets verkeerd was.Geen terugbetaling gevraagd,geen gebruik gemaakt van teruggave.
Ik heb negatieve gehad van een niet betaler,die zelfs op straat als een zot stond te roepen en te tieren omdat hij het meubel niet meekreeg zonder betaling.HIJ zou dat later wel in orde brengen?Ik was een racist en dergelijke fraai's.Probeerde met een andere account hetzelfde.Dan nog een via een vriend die zich versprak aan de telefoon.
Een neutrale waarom weet ik nog niet.Kaartje in enveloppe(een strikje vergeten mischien)Eigenaardig de meeste 99% negatieve of neutrale zijn steeds onbenullige objekten van een paar euro waar ik mijn hand niet voor omdraai om terug te betalen en te denken,wegwezen makker en nooit meer bij mij kopen.
Bericht 82 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

kaythar
Community-lid
Onlangs nam ik contact op met de klantensupport.

In de mail vermeldde ik dat ik (als Powerseller) niet tevreden ben met het nieuwe feedbacksysteem.

De reactie van Ebay: ik ben één van de weinigen die niet tevreden is met het nieuwe feedbacksysteem. De meeste zijn hier wel tevreden over.

Laat me niet lachten Ebay: lees de fora zowel hier in België, Nederland, Uk, .COM,...

De verkopers die akkoord zijn met het nieuwe feedbacksysteem kan je op 1 vinger tellen.
Bericht 83 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

Hoe is de situatie intussen ?
Wegens mijn voor 99% zwijgen op de forums praktisch geen nadeel(schorsingen)meer gehad.
Is er dan toch een waarheid dat EBAY schorst als revanche als men kritiek uit.
Bericht 84 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

articcynda
Community-lid
Natuurlijk klopt dat, ook mijn aanbiedingen worden stelselmatig offline gehaald telkens ik kritiek uit op Ebay of Paypal. Ebay is inderdaad een dictatuur die geen kritiek tolereert. Te vergelijken met het Noord Korea van het Internet in feite.
Bericht 85 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

Artic, hoeveel keer moet het je nog gezegd worden?
Je aanbiedingen zijn offline gehaald wegens de multipele regelovertredingen en wees gerust, deze week is er terug promo hé?

Je wordt in de gaten gehouden hoor!


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 86 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

Een volgende regelovertreding in je aanbiedingen zou wel eens nefast kunnen zijn voor je superaccount!


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 87 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

articcynda
Community-lid
Als je wacht tot Ebay een speciale promo houdt waarbij plaatsingskosten gratis zijn, dan hoeft verkopen helemaal niet duur te zijn, in tegendeel: je bereikt een internationaal publiek en het kost je niets.

Het plaatsen van een aanbieding is maar zo omslachtig als je het zelf maakt. Persoonlijk maak ik gebruik van een layout generator die ik zelf schreef en automatisch nette HTML incl. CSS genereert. Het enige wat je nog hoeft te doen is een beschrijving in het Nederlands en Engels in te voeren en te kopiëren naar het invoerformulier van Ebay.

Laat ons a.u.b voor een keer eens redelijk zijn en proberen Ebay NIET kapot te maken. Deze site is een paradijs voor gewiekste oplichters, en dat moet zo blijven vind ik.
Bericht 88 van 89
laatste antwoord

OPLETTEN OP FORUMS : STRAFEXPEDITIE VAN EBAY VOOR KRITISCHE EBAYERS?

Waarom staan die 2 oude draden hier bovenaan, ik heb ze al bekeken, maar ze blijven gemarkeerd als ongelezen ?



m.
Bericht 89 van 89
laatste antwoord