annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Object verkocht met vermelding enkel optehalen

pra-tic
Community-lid
Op 1 juni heb ik een objekt verkocht dat enkel optehalen is.De Koper heeft betaalt via overschrijving maar is niet komen opdagen om het te komen halen.Heb de koper enkele mails gestuurt,hij heeft daarop geantwort,GEEN TIJD EN HET IS TE WARM.Vorige week nog een mail gestuurt maar geen antwort. Nu is mijn vraag, wat kan ik doen, daar het nu toch al 2 maanden geleden is dat het objekt verkocht is? Weet iemand raad aub
Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

Object verkocht met vermelding enkel optehalen

De centjes zijn binnen via een veilige overschrijving, dus daar moet je je al geen zorgen over maken.

Ik zou wachten tot de brave koper geen (negatieve) feedback meer kan geven, en dan het object gewoon terug te koop zetten.

Een brave ebayer zou dan waarschijnlijk de opbrengst of een deel ervan overmaken naar de koper, maar ik niet...

Sorry, hij heeft tijd genoeg gehad, en zo warm is het niet meer ...:-p





Bericht 2 van 10
laatste antwoord

Object verkocht met vermelding enkel optehalen

pra-tic
Community-lid
Alvast bedankt voor de tip.
Bericht 3 van 10
laatste antwoord

Object verkocht met vermelding enkel optehalen

Ik heb hetzelfde voor met 2 stoelen, ze zijn betaald, dus, is ook al twee maand geleden, dus, als ze binnen twee maand hier nog staan dan verkoop ik ze weer.

Trek me er dan ook weinig van aan.

Een beetje geduld, belangrijkste is dat het betaald is.

,-)
Bericht 4 van 10
laatste antwoord

Object verkocht met vermelding enkel optehalen

@ pra-tic: de termijn voor negatieve feedback is al verstreken. Een koper kan slechts 60 dagen feedback geven.
Anderzijds lijkt het me toch eerlijker indien je nogmaals contact zou opnemen, al dan niet telefonisch met de koper en hem attent maken op de vergeten aankoop.

Persoonlijk zou ik hem - indien hij afziet van de aankoop - wel terugstorten, maar uiteraard niet het volledige bedrag.
De ebay-kosten die je aangerekend werden zijn immers niet meer recupereerbaar

Het motto "eerlijkheid duurt het langst" blijft mij bij deze achtervolgen...


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 10
laatste antwoord

Object verkocht met vermelding enkel optehalen

pra-tic
Community-lid
Eerlijk duurt het langst zoals u zegt.Maar,ik heb de contactgegevevens al 2 maal bij Ebay opgevraagt,maar ok dit zonder resultaat. Emails worden niet beantwoort en een telefoonnummer heb ik niet.Dus weet ik niet wat ik meer kan doen,omdat ik veronderstel,dat een antwoort niets kost.Wie een objekt koopt voor amper 10 Euro,en dan ongeveer 160km moet rijden om het optehalen,moet zich vooraf bedenken.
Bericht 6 van 10
laatste antwoord

Object verkocht met vermelding enkel optehalen

Als je aanbieding eindigde, dan heb je op zijn minst een mail gekregen van ebay waarin altijd de verzendgegevens in staan.
Als je een overschrijving ontvangt, dan heb je altijd een adres op je uittreksel.

Als je met deze gegevens eens gaat zoeken op 1207.be dan is het goed mogelijk dat je in 10 seconden het juiste telefoonnummer hebt hoor


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 7 van 10
laatste antwoord

Object verkocht met vermelding enkel optehalen

Je bent veel te eerlijk, beste Frits...

En, als het om tien eurokes gaat, en de koper doet geen enkele moeite,...tja...





Bericht 8 van 10
laatste antwoord

Object verkocht met vermelding enkel optehalen

ondertussen, precies of de bel gegaan is, een telefoontje deze morgen, komen morgen de stoelen afhalen.
Bericht 9 van 10
laatste antwoord

Object verkocht met vermelding enkel optehalen

Jouw koper heeft gewoon dit draadje in 't oog gekregen ... :^O





Bericht 10 van 10
laatste antwoord