ik heb bv. een klant die betaald heeft op 20/10 en op 21/10 opent die een geschil wegens niet ontvangen objekt.
Brave mens dat ik ben ,andere klant betaald pas na 35 dagen en ik heb geen geschil ingediend gehad.
Wanneer worden de kopers hun willekeur eens beperkt.Ook termijnen instellen voor ze een klacht kunnen indienen een verkoper hangt niet aan een koordje en springen maar als een koper eraan trekt.
tja, de kopers zijn sinds ze geen negatieve meer kunnen krijgen nogal moeilijk geworden. Er hangt hun toch niets boven het hoofd, tenzij ze niet betalen... en dan nog, ze mogen dat eens per jaar wel doen zonder het minste gevolg...
Ik heb het vandaag ook meegemaakt. Wel bijna 3 weken moeten wachten op betaling en na enkele dagen al aan het reclameren dat 'i niks gehad heeft. Idd ik vind het nog steeds een schande dat je als verkoper geen negatieve meer kan geven. Dat en de woekertarieven van eBay maakt dat ik hier het voorbije jaar amper enkele artikelen heb aangeboden!
Ik heb er ook zo een paar deze week, amai zeg, en zagen.
Ik werk met overschrijving en niet met Paypal.
Mijn objecten zijn de zaterdag afgelopen.
De ene heeft de zondag de overschrijving gedaan en verwacht dat hij de woensdag het object al in zijn handen zal hebben.
Ik heb hem met handen en voeten proberen uitleggen dat het meestal twee dagen duurt vooraleer het geld op mijn rekening staat maar aan zijn reactie te zien is het alsof het onwil van mij zou zijn.
Ik heb hem ook verteld dat het Postpunt bij ons gesloten is op dinsdag en donderdag en dat het daarom is dat ik als verwerkingstijd tot 3 dagen na ontvangst van betaling zet maar daar antwoord hij op dat ik maar de moeite moet doen om naar een andere Post te gaan.
Dus zeer positieve feedback zal ik van hem niet mogen verwachten.
Dan de tweede heeft me deze middag om 14h20 een mailtje gestuurd met de melding dat het bedrag juist gestort is en dat het toch leuk zou zijn mocht hij het object donderdag in zijn bezit hebben.
Ik hem hem nog niet geantwoord want anders gaat die ook beginnen zagen.
Sommige mensen hebben toch echt een gebrek aan realiteitszin hoor.