Problemen verkopersaccount door betalingswijze
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 25-07-2010 15:57
Gisteren mijn account aangemaakt met het oog op verkopen, maar bij het aanmaken van het verkopersaccount gaat het mis.
Ik had graag via overschrijving of domiciliering mijn kosten betaald, maar ik kan die keuze helemaal niet maken. Enkel Paypal en creditcard.
Hoe los ik dit op?
Ik had graag via overschrijving of domiciliering mijn kosten betaald, maar ik kan die keuze helemaal niet maken. Enkel Paypal en creditcard.
Hoe los ik dit op?
Bericht 1 van 5
4 ANTWOORDEN 4
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-07-2010 20:29
Als verkoper moet je sowieso een Paypal-account aanmaken, geloof ik. Dus waarom geef je je Paypal niet op om je onkosten te betalen? Een andere manier zal er toch niet zijn, vrees ik...
Bericht 2 van 5
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-07-2010 20:38
Mijn vriendin betaalt het nochtans met overschrijving en bij de uitleg over betalingswijze staat ook dat het kan, dus het moet...
Ik heb geen Paypalaccount, maar zou dat eventueel wel willen doen als het niet anders kon, maar ja... ook daar alleen met creditcard en die heb ik niet.
Ik heb geen Paypalaccount, maar zou dat eventueel wel willen doen als het niet anders kon, maar ja... ook daar alleen met creditcard en die heb ik niet.
Bericht 3 van 5
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-07-2010 20:38
PayPal is een onderdeel van Ebay. Ze weten dat de service waardeloos is en de kosten exuberant hoog, maar omdat het geld in het laatje brengt dwingen ze je toch om via PayPal te werken...
Bericht 4 van 5
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-07-2010 21:16