op 25-11-2010 11:40
op 25-11-2010 12:16
Ik wel ! X-(
op 25-11-2010 17:49
Allee hop,nog maar eens dezelfde 1000 -den objecten die al 20 keer niet verkocht raakten erop zwieren.
Niet beseffende dat objecten die op bv.vrijdag geplaatst worden niet meer te vinden zijn door die overvloed aan rommel die er weer zal opkomen.Ebay,stop daarmee !!!
Er zijn gratis sites genoeg voor degenen die enkel aanbieden als het gratis is.
op 26-11-2010 12:36
Ik moest ook betalen!
Leve het zwart werk, de zwarte accounts, hier word je voor beloond.
Zwart word hier door ebay aangemoedigd.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen mensen die zo nu en dan eens wat sporadisch aanbieden, of grote kuis houden en aldus een extraatje willen meepikken. NIET op tegen, iedereen doet z'n best.
Ik heb wel principieel iets tegen mensen die dag in dag uit aankopen om te verkopen want dan drijf je handel en moet je je eigenlijk als zakelijke verkoper inschrijven en btw en belastingen betalen. Meer dan duizenden feedbacks op enkele jaren tijd dat is puur zakelijk verkopen volgens mij en uiteraard valse concurentie voor diegenen die het wel eerlijk spelen.
Ik weet dat ik me daar niet populair mee maak maar als iedereen hier eens eerlijk over nadenkt .....
Wij als zakelijke verkoper moeten zelfs 21% bij onze verzendkost rekenen. Een partikulier moet dit niet.
Enfin, wil hier niet over discussiëren maar heb het wel eens gezegd , bij deze.