annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Restrictie

Deze berichten krijg ik momenteel van klanten. Kan iemand me zeggen wat er gaande is?

Ravie d'avoir remporté cette vente. Néanmoins, pourriez-vous me dire pourquoi il y avait une restriction qui empêchait d'afficher l'objet, lors de ces 2 derniers jours? Cela dépendait-il de vous et de la qualité de l'objet mis en vente qui est théoriquement nouveau. C'est bien le cas?

Pourquoi votre article est-il bloqué ?
Votre vente est bloquée par Ebay pour non conformité.
Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Restrictie

Kreeg je dergerlijke reactie van meer dan één klant ?

Geef eens een objectnummer waarop je deze reactie kreeg ...

Zijn een deel van je objecten effectief zonder de optie galerij geplaatst ?

Ik krijg de laatste tijd wel bericht in turbolister dat mijn galerijfoto's groter zouden moeten zijn, maar na plaatsen van advertenties blijkt alles ok te gaan.

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Restrictie

Dit is een van de objectnummers 310177201545 die deze melding hadden volgens de koper. Dit object is reeds verkocht. Ik kreeg al twee reacties van 2 verschillende kopers/bieders.
Ook voor dit object 310178586742 dat nog lopende is krijg ik een melding van de voorlopig winnende bieder.
Deze objecten hebben een galerij foto.
Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Restrictie

Alles verloopt perfect hoor, zou het niet eerder kunnen liggen aan de bieders zelf?
Heb je in je aanbiedingen aangevinkt dat je kopers met aantekeningen voor onbetaalde objecten niet kunnen meebieden?
Zo ja, dan zijn de vraagstellers misschien gewoon wel mensen die je (onbewust weliswaar) blokkeerde

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Restrictie

't Is maar een idee van mij he...maar je verzendt naar Europa, dus OOK naar landen waar PP verplicht is.
PP staat echter niet vermeld als betalingswijze.
Zou het niet kunnen dat het systeem daar een beetje "tilt" op slaat ?

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Restrictie

Misschien houdt eBay niet van Playmobil :^O
zowie
Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Restrictie

310177201545
310178586742

Als ik de objectnummers die u hierboven opgeeft ingeef in de zoekbalk op eBay.fr kreeg ik de mededeling hieronder . Die mededeling wordt gebruikt voor merken die niet toegelaten zijn op eBay.fr. Maar sommige van uw objecten met dezelfde merknaam in de titel en die ook geen PayPal aanbieden komen ongehinderd door op eBay.fr, terwijl anderen geblokkeerd worden. Het gaat hier misschien om een bug in eBay’s filterprogramma. Op de Waalse prikborden hebben ze er blijkbaar ook last van, zie de draadjes hier onderaan aangegeven. Daar wordt ook een oplossing gegeven die soms werkt.

Malheureusement, l'accès à cet objet a été bloqué en raison de restrictions légales en vigueur dans certains pays. Conformément à ces restrictions, nous nous efforçons de bloquer l'affichage des objets concernés. Nous regrettons de vous informer que pour des raisons techniques, certaines annonces ne rentrant pas dans le cadre de ces restrictions peuvent ne pas être accessibles aux utilisateurs. Nous vous prions d'accepter nos excuses pour tout désagrément et nous espérons que vous trouverez d'autres objets intéressants sur eBay.

http://forums-befr.ebay.be/thread.jspa?messageID=500846319&forumID=3003

http://forums-befr.ebay.be/thread.jspa?messageID=500846562&forumID=5

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Restrictie

Er is ondertussen een sticky van gemaakt :

http://forums-befr.ebay.be/thread.jspa?threadID=500024322&tstart=0&mod=1257422332577

Bericht 8 van 8
laatste antwoord