annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Turbo Lister - foutmelding ivm verzending

Ik probeer via de Turbo Lister een aantal items op Ebay te plaatsen. Ik krijg echter steeds de foutmelding 'Fout. Er dient minstens één binnenlandse verzendingsdienst te worden opgegeven voor aanbiedingen in de rubriek...'. Maar in de rubriek 'verzendopties' kan ik niets aanklikken. Wijzig ik alles naar 'alleen ophalen' dan krijg ik de foutmelding 'Fout. 0 dagen is geen geldige verwerkingstijd...'. Tja,...
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Als u in het vak Verzendopties bij Binnenlandse verzendkosten op het pijltje (rechts) klikt verschijnt er een rolmenu met een lijstje van verzenddiensten en daar kunt u de betreffende verzendoptie aanklikken.

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Hallo,
sinds enkele weken is het voor mij niet meer mogelijk om aanbiedingen te plaatsen via turbo lister.
iedere keer krijg ik de foutmelding de verwerkingstijd is nu vereist. Ik heb al overal gezocht maar kan dit probleem maar niet oplossen
wie kan mij helpen?????????????????????
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Kijk in uw Turbolister effe bij het onderdeel verzendopties. Daar kan je de verwerkingstijd instellen. Dit is één van de verplichte vakken die je moet invullen als je in TL je aanbiedingen maakt.
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

En als die verzendopties er (nog) niet bijstaan even een Turbo Lister update doen.

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 5 van 5
laatste antwoord