Ik zit met een vraagje.
Er heeft iemand op een object van mij €25 euro geboden.
Nu heb ik vandaag een bericht gekregen van een persoon dat het object onmiddelijk wil kopen voor €60.
Kan ik de verkoop van dat object nu vroegtijdig beëindigen of mag dit niet t.o.v. de bieder van €25.
Kan iemand me hier wat informatie over geven?
Alvast bedankt.
Je kan misschien je aanbieding nog wijzigen en de optie "Nu Kopen" toevoegen en instellen op 60 euro. Daarna stuur je een mailtje naar de koper die het onmiddellijk wil kopen om hem te laten weten dat die optie beschikbaar is.
Ik denk dat je niet meer kan/mag wijzigen als er al een bod is.
Laat je tweede "geïnteresseerde" gewoon meebieden, da's het eerlijkste, me dunkt.
Trouwens...Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand eerst vraagt om te kopen buiten ebay om, en zich daarna "bedenkt".
If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Eerst en vooral bedankt voor de beide reacties.
Maar het zit zo dat de koper het meteen wil kopen omdat hij morgen op vakantie vertrekt en kan dus niet meebieden...
De persoon die dat bod heeft gezet ,heeft geen enkele feedback,heeft nog biedingen geplaatst op gelijkaardige items.Ik denk niet dat die veel hoger gaat bieden dan 25 euro.De kans zit er ook nog in dat ze niet reageert,als ze de andere gelijkaardige items zou winnen.
Als diegene die je de 60 euro voorstelt wat meer feedback heeft,zou ik de aanbieding stopzetten en opnieuw aanbieden met nu kopen 60 euro.
Als hij morgen op vakantie vertrekt, veronderstel ik dat hij het pas kan komen afhalen als hij terug is uit verlof...
Dan kan hij toch gewoon werken met "maximumbod", of anders met een snipetool ?