annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vlaamse en Waalse e-bay?

Bestaat er zoiets als een Vlaamse en Waalse e-bay? Is er een verschil als je een object aanbiedt op de NL of FR ebay.be? Ik heb de indruk dat identieke objecten aangeboden procentueel minder interesse krijgen als men ze Franstalig aanbiedt.
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Vlaamse en Waalse e-bay?

Alle aanbiedingen op Ebay.be komen altijd samen in de betreffende rubrieken, je kan enkel de taal van je account kiezen maar Nl-talige en FR-talige aanbiedingen staan bij beide landstalen altijd samen.
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Vlaamse en Waalse e-bay?

das raar 80% van mijn koperspubliek is nu net franstalig wat me logisch lijkt. (winkels meer verspreid in wallonië)
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Vlaamse en Waalse e-bay?

@a.kournikova

Ik heb de indruk dat identieke objecten aangeboden procentueel minder interesse krijgen als men ze Franstalig aanbiedt.

Ik denk niet dat dat veel invloed of nadeel heeft.
In de rubrieken die ik volg, zijn er volgens mij zelfs meer Waalse dan Vlaamse verkopers en als een object me interesseert maakt het mij echt niet uit van welk landsgedeelte de verkoper afkomstig is.
Wat wel kan zijn is de communicatie... veel Vlamingen kennen geen Frans en dat kan een probleem zijn ivm vragen stellen en/of het begrijpen van de omschrijving.

Tenslotte, als je beide landstalen machtig bent, weerhoudt niks je ervan om je aanbieding tweetalig aan te bieden.
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Vlaamse en Waalse e-bay?

Persoonlijk heb ik er ook geen problemen mee als ze maar betalen ;-).

Maar of er en scheiding bestaat tussen e-bay Walonnie en/of vlaanderen dat weet ik niet.
Bericht 5 van 5
laatste antwoord