annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

WIE BEGRIJPT DIT NOG

hallo,


 


nu breekt mijn klomp op ebay, heb gisteren 5 T-shirts geplaatst in veiling, allen aangeboden op hetzelfde uur, 3 van de shirt vind je terug op pagina 3, de andere 2 zijn terug te vinden op pagina 12.


Raar he, normaal kom je toch naar voor bij veiling naargelang het uur van aflopen naderd, hierbij stel ik me toch vragen, ga eens kijken in de rubriek herenkleding dan T-shirts en begin de veilingen maar eens af te gaan, er zijn items die binnen een 8 tal uren aflopen en die op pagina 12 en verder staan, hiervoor zou ik wel eens een degelijke verklaring wensen, ebay zelf weet ook niet hoe dit kan, dus  misschien iemand hier een duidelijke uitleg over hoe dit kan?


 


Alvast bedankt voor jullie reactie's

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

WIE BEGRIJPT DIT NOG

Rechts boven de aanbiedingen staat een vakje "Sorteren op:"
Bij mij staat dit op "Beste overeenkomst". Indien je dit wijzigt naar "Tijd: eerst afgelopen" zou het probleem moeten weg zijn




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

WIE BEGRIJPT DIT NOG

ja oke, volledig mee akkoord, maar vroeger maakte het niet uit of je op beste voorstel staat of niet, als ik 5 shirt aanbied met dezelfde prijs en in dezelfde categorie, dan denk je toch dat ze bij beste overeenkomst toch allen op dezelfde pagina dienen te staan, gaat over dezelfde objecten dus 5 keer dezelfde beste overeenkomst, bij de meeste mensen staat het gewoon op beste overeenkomst, dus eigenlijk klopt er niets van, eender hoe ik vind het ronduit schandalig dat je veel moet betalen en dan op pagina 12 eindigd.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

WIE BEGRIJPT DIT NOG

Dit is niet alleen voor veilingen. Ik heb een nu kopen object waat ik er verschillende van verkocht heb in combinatie met gratis verzending. Niettegenstaande geraak ik niet hoger dan de 2de pagina (zou normaal gezien bijna helemaal bovenaan moeten verschenen hebben).


 


Een ander item zonder verkoopsgeschiedenis verkoop ik en bied ik opnieuw aan en hiermee sta ik dan direct op de eerste pagina. Nog zotter omdat ik hier wel verzendkosten vraag waarmee je normaal gezien sowieso lager in de resultaten terechtkomt.


 


Maar als antwoord op uw vraag. Hoe zit het met de verkoopsgeschiedenis van die veilingen. De items die hoger in de resultaten staan zijn dat objecten die je in het verleden misschien al een paar keer verkocht bebt. Of omgekeerd de objecten die lager in de resultaten staan zijn dat misschien items die al heel lang op Ebay staan en niet verkocht geraken?


 


Dat is iets wat mij de laatste tijd opgevallen is. Iedereen kent wel die particuliere verkopers die dagelijks honderden veilingen op Ebay zetten en waarvan niets verkocht wordt. Die veilingen zie ik nu vaak ook vaak lager in de resultaten verschijnen.


 


Zal wel nooit gebeuren, maar wat mij betreft mogen ze die beste weergave gewoon afschaffen. Dat zou de zaken heel wat eenvoudiger maken.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

WIE BEGRIJPT DIT NOG

Hallo, de verkoopgeschiedennis van de items is nul, staan voor de eerste keer in veiling, dus zal daar wel niet aan liggen.


Wat betreft de NU KOPEN artikelen, volgens ebay worden de artikelen die het meeste worden aangeklikt verder naar voor gezet, heb daar toch mijn bedenkingen bij, heb altijd goed mijn boterham verdient via ebay, maar momenteel is het reeds sinds januari schreinend.


Bijna geen verkoop, en denk ook geen verkeer, verkeersrapporten werken niet, ebay weet nog steeds de oorzaak niet.


Momenteel is ebay echt rampzalig en denk dat ebay belgie stilaan de richting opgaat van ebay nederland.

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

WIE BEGRIJPT DIT NOG

Kan dit spijtig genoeg alleen maar beamen. Bij mij is alles afgelopen september begonnen. Ik verdien ook al enkele jaren mijn boterham via Ebay. Mocht ik momenteel enkel nog van Ebay afhangen, kon ik er beter mee stoppen.


 


Mijn verkeersrapporten werken nog wel. Als de informatie dat die tonen correct is ben ik met de splitsing van afgelopen september de helft van mijn verkeer kwijtgespeeld en is dat nadien zo gebleven.


 


 


Net weer wat zoekertjes op 2de.... gezet. Staan daar geen 5 minuten en uw zoekertje is verschillende keren bekeken. Ik heb er hier op Ebay die er langer dan 10 dagen opstaan en die geen enkele keer bekeken zijn. Begrijpe wij begrijpen kan...

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

WIE BEGRIJPT DIT NOG

geeft niet bebay heeft  zijn eigen graf gegraven  oleeeeeé

alles is hier dood  joeepiieee


@4allshopoutletandnew schreef:

hallo,


 


nu breekt mijn klomp op ebay, heb gisteren 5 T-shirts geplaatst in veiling, allen aangeboden op hetzelfde uur, 3 van de shirt vind je terug op pagina 3, de andere 2 zijn terug te vinden op pagina 12.


Raar he, normaal kom je toch naar voor bij veiling naargelang het uur van aflopen naderd, hierbij stel ik me toch vragen, ga eens kijken in de rubriek herenkleding dan T-shirts en begin de veilingen maar eens af te gaan, er zijn items die binnen een 8 tal uren aflopen en die op pagina 12 en verder staan, hiervoor zou ik wel eens een degelijke verklaring wensen, ebay zelf weet ook niet hoe dit kan, dus  misschien iemand hier een duidelijke uitleg over hoe dit kan?


 


Alvast bedankt voor jullie reactie's


 

Bericht 7 van 7
laatste antwoord