annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar staan wij nog als eerlijke verkopers ???

Sinds een tijd kunnen nieuwe verkopers enkel nog iets aanbieden via Ebay wanneer ze de betalling via Paypal aanbieden.Wat merk je nu,dat ze op de eerste plaats dit omzeilen door te vermelden enkel afhalen en wanneer je dan een mail zend met de vraag of de verkoper wil verzenden,krijg je als reactie "ik verzend enkel indien mijn object genoeg opbrengt"Dit is toch puur bedrog naar de koper en andere verkopers toe.Er staat bij de Betalingen: , betalen bij afhalen, Overschrijving.Maar er worden geen verzendingskosten vermeld.Waarom moet je via Paypal kunnen betalen als je het toch maar enkel kunt afhalen ?En waarom wordt dit toegestaan door Ebay?
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Ik snap niet wat het probleem is. Als de verkoper enkel wil dat je het kan afhalen, dan is dat toch zijn beslissing? wat is daar bedrog aan?
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

ja ik heb hem ook niet afhalen is gewoon afhalen ,die stuurt niets op zekers???
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Het gaat er niet om of de koper enkel de mogelijkheid geeft om af te halen of niet.Het gaat er echter enkel om dat deze melden dat ze enkel verzenden wanneer het aangeboden object wel wordt verzonden enkel indien het genoeg opbrengt.En waarom zou je met Paypal moeten betalen als je toch enkel maar mag afhalen.Ze bieden meestal of altijd omdat het verplicht is van Ebay,betaalmogelijkheid Paypal aan,maar in hun aanbieding schrijven ze duidelijk dat ze deze betaalswijze niet aanvaarden.Zo omzeil je het ganse Ebaysysteem en worden wij als eerlijke verkopers wel benadeelt...
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Ik zie nog steeds niet in wat er bedrog aan is. Het is toch normaal dat als een item meer opbrengt, een verkoper ook meer toegevingen doet? Zo had ik onlangs iets gekocht bij iemand die als zijn object een bepaald bedrag haalde, de verzendkosten gratis waren. Toch niks mis mee?
Je moet toch niet met paypal betalen als je gaat afhalen?
Bericht 5 van 5
laatste antwoord