annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer nog eens promo op plaatsingskosten ??

troldepus-belgium
Community-lid

Het lijkt mij al een eeuwigheid geleden dat er nog eens een promotie is geweest op de plaatsingskosten op Ebay. Vroeger had ik nochtans de indruk dat er geregeld eens een weekend gratis geplaatst kon worden of bv. de galerijaanbieding tijdelijk gratis was. 


Ik hou het nu al maanden in de gaten maar helemaal niks... (of heb ik mails gemist ??)


Komaan, Ebay ! Doe ons nog eens een plezier...    

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Wanneer nog eens promo op plaatsingskosten ??

Professionele verkopers krijgen dit nooit!  Alleen de partikulieren.


 


Ik heb een partikuliere account ook en daar toch af en toe.


 


't Is zoals in 't leven, hoe minder je hebt, hoe meer je krijgt.  Het zwartwerk weelt weer tierig op de tweedehands sites.


 


Als ik op veilingen ga aankopen lijk ik voor sommigen wel een gangster, het is bijna een misdaad om marchand te zijn.  Dan hoor je ze tegen elkaar, "kijk, die gast heeft een winkel, die koopt hier om in z'n winkel te verkopen".  


 


Maar diegenen die het roddelen zijn dan precies diegenen die zwart een handeltje opzetten, vaak van den dop leven maar elk weekend wel op één of andere rommelmarkt gaan staan.  Gaan 3,4 keer op reis per jaar, rijden met een mooie wagen, hebben steeds het laatste nieuwe ....


 


Sommigen van die zwartwerkers op rommelmarkten willen zelfs aan mij niet meer verkopen omdat ik er "zou kunnen op verdienen".   Begrijpe wie begrijpe kan.


Ik kots van sommigen hun mentaliteit.


Ik vraag me soms af of ik ook niet beter alles in 't zwart ga doen, zou in elk geval meer overhouden.


 


,-)

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Wanneer nog eens promo op plaatsingskosten ??

Hey winkelcentrum je lijkt me vandaag een beetje depressief !?!?


er zijn veel ergere dingen in het leven hoor en je weet : na regen komt zonneschijn !!!!


KOP OP man, de verkoop loopt ook bij anderen niet zoals men wenst.


toch nog veel succes !!!


groetjes aan iedereen.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Wanneer nog eens promo op plaatsingskosten ??

troldepus-belgium
Community-lid

Maar ondertussen heb ik nog geen antwoord hé... 😄 Ik had gehoop dat Ebay me als reactie een hoopgevend bericht zou sturen maar niet natuurlijk ! Als ik de plaatsingskosten + verkoopskosten aan Ebay van de voorbije maand bekijk ten opzicht van mijn opbrengst moet ik een vijfde afgeven aan Ebay. En dat vind ik eigenlijk echt wel veel. Dus: eens gratis wat spullen kunnen plaatsen zou meer dan welkom zijn !! 


Winkelcentrum, je mag je hoofd inderdaad niet laten hangen hoor ! Niet bitter worden, da's niet gezond.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Wanneer nog eens promo op plaatsingskosten ??

martijn@ebay.com
Community-lid

hoi,


Ik heb het hier even nagevraagd: er is niets voorzien qua promoties tot in juni.

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 5 van 5
laatste antwoord