annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer online?

Hallo iedereen, ben al aantal jaar ingeschreven op ebay, maar nu 1ste maal dat ik verkoop. Heb via turbo lister objecten aangeboden, die staan nu 'actief' in 'mijn ebay, heb ook al mail ontvangen van ebay dat ze geactiveerd zijn, maar nergens terug te vinden... Kan iemand me zeggen hoelang het doorgaans duurt vooraleer het effectief online staat, en bijgevolg ook zichtbaar voor iedereen?

Alvast bedankt!
Myriam
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Wanneer online?

U hebt 5 aanbiedingen die in de wachtrij staan om geïndexeerd te worden. Er zijn luxe merkartikelen bij, zo het zal vermoedelijk nog een aantal uren duren voordat deze in de zoekresultaten verschijnen.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Wanneer online?

Oké, alvast bedankt voor de info. Nu hoef ik me al geen zorgen te maken dat ik iets verkeerd ingevoerd heb of zo.

Thanks,
Myriam
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Wanneer online?

Beste Myriam, de servers van EBAY zijn gewoon onnoemelijk traag bij momenten. Dat ligt niet aan jou of aan je computer, maar aan de ontoereikende software en hardware van EBAY.

Een tip die ik je kan geven is de piekmomenten (weekend) te vermijden, en nieuwe objecten te uploaden ergens tijdens de week. Ik heb ondervonden dat pagina's dan stukken sneller laden en statusveranderingen sneller worden doorgevoerd.
Bericht 4 van 4
laatste antwoord