annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wraak van verkoper

Graag zou ik jullie mening hebben over een probleem dat ik heb. Ik heb een aantal weken gelden een object van iemand anders gekocht dat niet voldeed aan de beschrijving. Ik heb een geschil moeten openen bij paypal om mijn geld terug te krijgen. Na veel zever heb ik een deel van mijn geld terug gekregen. Ik heb negatieve feedback gegeven aan deze verkooper omdat het zo lang heeft aan gesleept en hij mij uitmaakte in zijn mails.

Nu heeft hij een iphone van mij gekocht voor 250 euro. Met een andere account (is al een jaar niet meer actief) dan deze waar ik van gekocht had.

Denken jullie dat hij echt geïnteresseerd is in het object of het is om wraak te nemen? Kan ik de verkoop eventueel annuleren zonder dat hij feedback kan achter laten?

Bedankt voor jullie reactie,
Xavier
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Wraak van verkoper

Eerst vertel je dus dat je met een bepaald persoon enorm veel problemen had tijdens een transaktie.
Is het dan nog goed om toch een nieuwe transaktie te beginnen met dezelfde persoon "x"?Volgens mij niet.

Bij je eerste transaktie was jij koper ,je genoot dus van de kopersbescherming van ebay.....
De verkopersbescherming is hééél wat minder ,zoals "x" reeds heeft ondervonden....
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Wraak van verkoper

tegenwoordig kan je een transactie annuleren ook als verkoper ,wat ik in uw geval dan ook zou doen ,wat dit zegt voor feedback weet ik niet.
Als particulier kun je je maar beter niet te druk maken opnieuw aanbieden en bieders blokkeren.....
Bericht 3 van 3
laatste antwoord