annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

dit is erover trop is trop

Een hele tijd geleden kocht ik iets bij
12d80f2bc239478cc342e91c58452bb6721645687
een heel gedoe dreigen enz enz omdat ik het niet goed vond , niet normaal gewoon ,die verkocht daar even een rommel dat het geen naam had , je kon het gewoon de vuilbak ingooien ,als je daar iets van zei dreigde hij direct (toen kon dat nog) met negatieve feed.
Achteraf zag ik dat deze geschorst werd wegens teveel negatieven (denk ik) maar goed ook eigen schuld denk ik dan
Op een avond maanden later zit ik bij mijn zus lekker te ebayen en ze koopt iets bij loverboy2304 met nu kopen. niets vermoedend dat het gaat over 1 en dezelfde verkoper.
Aan de gegevens zie ik dat het dezelfde verkoper is hetzelfde rekening nr naam iets verandert , ze betaalde het gekocht is nu eenmaal gekocht en ze kreeg het ook aan , gewoon niet te beschrijven wat die nog durft op te sturen ,hij krijgt een nega van mijn zus uiteraard en reageert zoals we dachten ,dreigen en krijgt dan nog gedaan dat die negatief verdwijnt ook???
deze loverboy2304 is nu ook nog actief op ebay maar zijn feeds werden schijnbaar te warm onder zijn of haar want nu is het mijn trop is trop ,koop ik even mij van geen kwaad bewust ,een week geleden , en bijna 2 jaar ertussen een mooie broek (denk ik toch)van norapeeters met het idee dat het om een nieuwe ebayer gaat natuurlijk en wat nu ,weer dezelfde gegevens weer die naam , voornaam alleen even anders weer datzelfde nr waar ik moet op storten???

zij of hij start dus even vlug weer een nieuwe site op voor loverboy2304 er helemaal onderdoor gaat zorgt ze dus dat er al een nieuwe site open staat ,hoe krijgt ze dit allemaal gedaan ????ik koop met de idee dat het om iemand gaat die nieuw is op ebay ,als ik had geweten dat het hier om loverboy2304 en 12d80f2bc239478cc342e91c58452bb6721645687 ging dan ga ik daar zeker nooit meer op iets bieden hoor , maar zo kan ik dat niet weten tot ik het zie aan haar gegevens uiteraard, hoe dit allemaal kan is mij een raadsel ,zo kunnen dus alle ebayers die geschorst worden wegens wanpraktijken of die zien dat hun feedbacks te veel aan het dalen zijn maar even een nieuwe site openen,hoe kunnen we dan in vertrouwen kopen?? ik durf gewoon al niet meer op iets te bieden ,schijnbaar kom je dus terecht bij mensen waar je geen zaken meer wilde mee doen , ik begrijp het allemaal niet meer maar dit vind ik echt erover hoor ,wat vinden jullie daar van???
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

trouwens hoeveel namen zou deze ebayer nog hebben om te verkopen???
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Totteke, je hoeft de fora echt niet te gaan spammen hoor, je berichtje éénmaal posten lijkt me meer dan voldoende

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

oei sorry hoor was niet de bedoeling
Bericht 4 van 4
laatste antwoord