annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ebay mail werkt niet meer ?

Zijn er nog mensen die geen mails binnenkrijgen van ebay (bij verkoop / vragen van kopers?)

C.
Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Hier komen ze wel binnen, maar soms met een paar uur vertraging...
Ik zie het wel direct aan mijn paypalbetalingen.

Bericht 2 van 11
laatste antwoord

mja paypal komt direct binnen , al de rest niet.
ik ga nog wat afwachten om te antwoorden op berichten en betalingsgegevens te sturen tot ik zeker ben dat ze toekomen (alé 80% zoals we gewoon zijn)
Bericht 3 van 11
laatste antwoord

is al maanden zo.

soms heb ik bvb 4 items verkocht en krijg maar een mail/melding van 3 verkochte items, vaak dan uren nadien of dan soms eens de dag nadien in het engels.

heel vaak stuur ik de betalingsgegevens door met alle banknummers en betaalmogelijkheden en de koper stuurt nog een vraag hoe hij kan betalen en om alles dus door te sturen.
Bericht 4 van 11
laatste antwoord

Het is me zelfs al voorgevallen dat ik van een reeks gekochte objecten het totaalbedrag aanvraag, en 2 dagen later de verkoper mij een aanmaning tot betaling stuurt... waaruit ik dus afleidt dat hij/zij mijn aanvraag zelfs na 2 dagen niet ontvangen heeft! Dat zegt genoeg, denk ik.
Bericht 5 van 11
laatste antwoord

ja dat maar 80% van de mails doorkomt is inderdaad al langer bezig.
Maar nu krijg ik helemaal niks meer binnen....
Bericht 6 van 11
laatste antwoord

Ik had dit probleem vorig weekend maar het is ondertussen weer opgelost en maandag kwamen alle mails uiteindelijk terug binnen

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 7 van 11
laatste antwoord

Net een mailtje gekregen van Telenet. Blijkbaar lag mijn probleem van vorig weekend bij hen en niet bij ebay.

Beste klant,

Tussen vrijdagavond 23 april om 20u en zondagavond 25 april om 21u heeft zich een technisch probleem op het e-mailnetwerk van Telenet voorgedaan. Hierdoor is het misschien mogelijk dat een aantal e-mails die toen verstuurd werden naar uw Telenet e-mailadres, met vertraging of niet zijn toegekomen in uw Inbox. Telenet wenst zich te excuseren voor het eventuele ongemak.

Het probleem is intussen volledig opgelost. Telenet heeft er alles aan gedaan om zoveel mogelijk e-mails alsnog te laten toekomen in uw Inbox. Als dit uitzonderlijk niet gelukt is, hebben we de afzender via een automatisch bericht (delivery failure) op de hoogte gebracht zodat hij/zij de mail opnieuw kan versturen.

Wij willen ons bij deze nogmaals excuseren en danken u voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten,

Pxxxx Mxxxxxxx
Senior Vice President Network & Systems

Bericht 8 van 11
laatste antwoord

aha, vandaar, zaterdagmorgen werkte onze verbinding erg slecht.
Bericht 9 van 11
laatste antwoord

lap kzal dan toch maar eens contact opnemen met ebay want mijn mails gaan via mijn eigen server en niet via telenet.
Bericht 10 van 11
laatste antwoord