annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eerlijke verkoper

320464395361
Vroeger zou dat nooit kunnen aangeboden worden.
Maar..JE WEET TENMINSTE WAT JE KOOPT,niemand voelt zich bedrogen
Alleen... KOPEN EN VERKOPEN VAN NAMAAK IS STRAFBAAR
En als koper kun je er niet onderuit,vermits het heel duidelijk aangegeven was.
Bericht 1 van 80
laatste antwoord
79 ANTWOORDEN 79

eerlijke verkoper

Dame Blanche !!!

m.

m.
Bericht 71 van 80
laatste antwoord

eerlijke verkoper

Of zo'n heerlijke wildschotel met een puntje chocola in de saus ... mmmmmmm ...

En voor Ebay is Wallonië al lang een apart land...heb ik trouwens niks op tegen...

Bericht 72 van 80
laatste antwoord

eerlijke verkoper

of een kop sterke koffie (kennen ze in Nederland natuurlijk niet) met wat geschaafde chocola erbij ... mmmmm ...

Van waar zou trouwens ons brulaapje sony-san komen ? ?:|

Bericht 73 van 80
laatste antwoord

eerlijke verkoper

Ik moet me toch eens wat meer op het Belgische nieuws gaan richten.

Valt ten zeerste af te raden, want er wordt toch niets wereldschokkends in verteld. Zelfs de lotto uitslagen vind ik nog interessanter, en ik speel niet eens met de lotto.

@supergiftman: nogal logisch dat Wallonië een apart land is; Vlamingen en Walen hebben nog minder met elkaar gemeen dan Noord- en Zuid-Koreanen, want die spreken dan ten minste nog dezelfde taal.

Van waar zou trouwens ons brulaapje sony-san komen ? ?:|

Ik gok op Ouagadougou of Mogadishu, want zijn/haar Nederlands is te goed om uit Wallonië te komen.
Bericht 74 van 80
laatste antwoord

eerlijke verkoper

man man man man ...gezien dat ik enige bent met ECHTE INFO over de "handtassen+broeken+schoenen+andere textile rommel+consumenten electronica" moet ik liefhebbers van "merknaamen" telurstellen en geilig verklaren dat ALLES IS GEMAAKT DOOR GROOT FABRIKEN IN =china,taiwan,indonesia,roemenija,turkije...itd...madamm "siemenpoes" delvau-x is gemaakt door turkije en zelfde fabriek krijg door delvau-x stukers om in te naaien met naam delvau-x... tot uw verbazing zelfde handtassen komen naar ier via "grijse" markt zonder "stikker"...delvau-x maakt niets en koopt bij ander..en dat is bij duizende andere merken ook,allen domme mensen geloven nog in..ik heb van alles getransporteerd met mijn kamion+conteiners dat ik alle dagen rond aan rijden bent,van amsterdam-brussel-luxembourg-paris-london en overaal zie ik zelfde ding....turkije maakte levis?NEEE turkije maakte jeans en LEVIS vraagt om antal jeans te kopen bij "turkije jeans fabrikant" met vraag om "levis naam" erin te naaien...dus voor zelfde jeans ben jij zelf genaaid voor 5-8maal de prijs..en dat is ZELFDE MET ALLE MERKEN......ALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bericht 75 van 80
laatste antwoord

eerlijke verkoper

ps= vorbeld ... delvaux koopt tassen van jin-ling fabrikant in china en dat is 2konteiners per maand,en ier vorden zij gelost en speciaal door belgen etiket genaaid en certificaat bijgestoken...spijtig voor siemenpoes... nog vorbeld/// in paris voor merknaamen los ik bulk konteiner met 22,000liter auto "caroserie" verf en deze wordt verdeeld in potjes door grote machine voor nagellak voor vrouwen... ik denk merk laroche...zelfde voor schoen en andere ....merknaam is =kost voor naam+reklame kost,en niets anders..
:-)
Bericht 76 van 80
laatste antwoord

eerlijke verkoper

en siemenpoes= ik heb zelf hendtassen naar huis gebracht voor mijn wrouv van zelfde fabrikant...leer van buiten en zijde van binnen .prachtige afverking in daim....24euro in parijs....hahahahahahahahahahahahaahahahahah
Bericht 77 van 80
laatste antwoord

eerlijke verkoper

allé gij doet aan trafiek van namaak,wel gevaarlijk om dat hier te posten.
De fabriek van Delvaux staat in Brussel,ben daar al verschillende keren geweest.Ik heb ze daar persoonlijk tassen in elkaar zien zetten.
Namaak komt van Turkije is heel slecht van kwaliteit.
Dus jij brengt dat binnen.
Is hiermee genoteerd.
Je weet hopelijk dat het gerecht de adressen aan ebay opvraagt?
Bericht 78 van 80
laatste antwoord

eerlijke verkoper

moet ik liefhebbers van "merknaamen" telurstellen en geilig verklaren

Tja... je zal de nederlandse taal maar niet 100% onder de knie hebben... ?:|

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 79 van 80
laatste antwoord

eerlijke verkoper

Nou, die liefhebbers geilen natuurlijk wel op die merknamen he Frits? Het was dus een Freudiaanse vergissing. :^O

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 80 van 80
laatste antwoord