man man man man ...gezien dat ik enige bent met ECHTE INFO over de "handtassen+broeken+schoenen+andere textile rommel+consumenten electronica" moet ik liefhebbers van "merknaamen" telurstellen en geilig verklaren dat ALLES IS GEMAAKT DOOR GROOT FABRIKEN IN =china,taiwan,indonesia,roemenija,turkije...itd...madamm "siemenpoes" delvau-x is gemaakt door turkije en zelfde fabriek krijg door delvau-x stukers om in te naaien met naam delvau-x... tot uw verbazing zelfde handtassen komen naar ier via "grijse" markt zonder "stikker"...delvau-x maakt niets en koopt bij ander..en dat is bij duizende andere merken ook,allen domme mensen geloven nog in..ik heb van alles getransporteerd met mijn kamion+conteiners dat ik alle dagen rond aan rijden bent,van amsterdam-brussel-luxembourg-paris-london en overaal zie ik zelfde ding....turkije maakte levis?NEEE turkije maakte jeans en LEVIS vraagt om antal jeans te kopen bij "turkije jeans fabrikant" met vraag om "levis naam" erin te naaien...dus voor zelfde jeans ben jij zelf genaaid voor 5-8maal de prijs..en dat is ZELFDE MET ALLE MERKEN......ALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!