annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

gratis aanbieden met turbo lister lukt niet

Op 22 en 23 November gratis aanbieden!!!!!!!!!!!
Jammer dat dit met turbo lister niet lukt.
Op dit forum vandaag nog geen reaktie gezien, ben ik de enige?
Dat ze wereldwijd technische problemen hebben is duidelijk,maar op ebay.fr hebben ze zich hiervoor verontschuldigd.Kan dit hier niet?
Graag een reaktie vanuit ebay,misschien gaat het hier sneller dan de mail die ik gestuurd heb en niet beantwoord is.
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

zelfde problemen hier... veel reclame voor gratis aanbiedigen. Maar turbo lister doet het niet meer.
Net alles er terug afgezwierd uit frustratie.

Maar turbo lister kan geen connectie meer maken met ebay. Hij blijft hier hangen nadat ik als nieuwe turbolister gebruiker heb aangemeld en ingelogd. Dan reageert hij nooit en loopt alles vast.

En het is hier een doolhof als je iets zoekt trouwens... (vind mijn eerder gepost bericht met de details van mijn probleem niet meer terug 🙂 zucht zucht)
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

hoi
doet turbolister het niet of rekent hij kosten aan bij het uploade? Want dat is normaal. Kosten worden wel berekend maar uiteindelijk niet aangerekend op je factuur allé de plaatsingskosten, kosten voor gallerij en zo worden uiteraard wel aangerekend, dus wel opletten als je begint aan te bieden in twee rubrieken of speciale functies zoals highlight en zo hebt aanstaan in je turbolister) .

Ik had dit weekend plots het probleem dat turbolister niet meer werkte. eerst een update gedaan want dat was al even geleden ( en natuurlijk ook een backup voor het geval dat....) maar dat hielp niet. Ik heb dan maar alles opnieuw geinstalleerd en is gelukt nadien. Wel stonden sommige foto's verkeerd maar dat is het enige.
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Vandaag een antwoord gekregen van ebay.Turbolister is een apart programma en heeft niets te maken met de promoties van ebay.Je blijft dus de instelkosten zien maar deze zouden niet doorgerekend worden,te zien op je account.Ik zal het de volgende keer proberen.
Bedankt voor de reacties.
Bericht 4 van 4
laatste antwoord