annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

laatste moment

Ik vraag me af hoe het komt dat mijn aanbiedingen niet verschijnen bij " aanbiedingen die bijna aflopen" - ik zie ze in elk geval er niet bij staan.
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

laatste moment

Misschien lopen ze nog niet bijna af?
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

laatste moment

Het was minder dan een uur ...
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

laatste moment

Uw aanbiedingen die bijna afliepen zijn wel degelijk vooraan in de rubriek waar zij aangeboden werden verschenen.

Ik veronderstel echter dat u de functie “Aanbiedingen die nu aflopen” gebruikt op de eBay Home Pagina waarbij aanbiedingen die bijna aflopen uit alle rubrieken getoond worden. Met de zoekopdracht die eBay hiervoor gebruikt moeten ze, om in alle rubrieken tegelijkertijd te kunnen zoeken, trefwoorden opgeven, anders werkt deze zoekopdracht niet. Als ik even copy & paste doe, dit zijn de trefwoorden die eBay gebruikt:

(acces*, apple, comput*, cosmet*, digita*, dvd, hifi, htc, ikea, lcd, led, mp3, mp4, nintendo, nokia, psp, sony, tele*, baby, bureau, camera, chaussur*, femme*, gsm, handy*, heren*, hi-fi, jeans, laptop, lego, mobil*, notebook, office*, playmobil, playstation, portable*, schoenen, shirt, sport*, video*, wii)

Dus alleen aanbiedingen die dergelijke woorden in de titel hebben (of woorden die door eBay als equivalent beschouwd worden) worden getoond. Waarbij een woord met een * (wildcard) zoals acces* staat voor alle woorden die beginnen met acces. Als uw aanbieding dergelijke woorden niet in de titel heeft verschijnt zij daar niet.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

laatste moment

Dat was een duidelijk antwoord.
Heel erg bedankt !!!
Bericht 5 van 5
laatste antwoord