annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

microgolfoven

mijn microgolfoven werd verkocht op 15 mei, omwille van medische redenen werd er overeen gekomen dat hij toestel later zou komen afhalen.
verkoper is bij mij langs geweest op 1 juni.
nu krijg ik vandaag, 26 juni, een bericht dat het object afwijkt van de omschrijving.

"Début de la semaine, nous avons voulu utiliser le four micro-ondes mais IMPOSSIBLE. Effectivement, de la fumée est sortie et nous avons dû l'arrêter de suite. Que proposez-vous comme arrangement "

Hij zou tot het begin van deze week gewacht hebben om microgolf in gebruik te nemen en dan bleek er gewoon rook uit te komen.

Wat is met toestel gebeurd de afgelopen 25 dagen ?
Waarom zolang gewacht om deze dan thuis te testen ?

Toen de microgolf werd afgehaald, was het voor hem niet nodig deze te controleren.
Ik kan in alle eer en geweten zeggen dat toen ik deze te koop heb gezet op ebay, dat deze in perfecte staat was.

Wat moet ik hiermee doen ?
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

microgolfoven

Koper heeft u na ophaling van het toestel op 01-jun-10 om 23:43 uur positieve feedback gegeven . Uit die positieve feedback blijkt dat hij/zij tevreden was . Mogelijk heeft dat toestel 25 dagen in een vochtige kelder gestaan . Ik zou mij er geen zorgen om maken omdat de deal 25 dagen geleden plaatsvond en zeker niet geheel- of gedeeltelijk terug betalen .
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

microgolfoven

Hoe/wanneer is het toestel betaald ?

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

microgolfoven

"Début de la semaine, nous avons voulu utiliser le four micro-ondes mais IMPOSSIBLE. Effectivement, de la fumée est sortie et nous avons dû l'arrêter de suite. Que proposez-vous comme arrangement "

Weten die Fransen wel hoe je microgolfovens gebruikt? Hij probeerde er misschien stokbroden in te bakken, met alle gevolgen van dien...

Sowieso had die persoon het toestel maar eerst grondig moeten testen vooraleer een positieve feedback te geven. In geen geval terugbetalen dus. De transactie is afgehandeld.
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

microgolfoven

het toestel is contant betaald bij afhaling op 01 juni.
hij heeft zeker de kans gehad om het toestel uitgebreid te testen maar dit was voor hen absoluut niet nodig.

ik vond het zelf al heel raar om zoveel dagen erna een mail van hem te krijgen.

alvast bedankt voor jullie reacties.
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

microgolfoven

De koper is hier volledig in de fout!

Heeft afgehaald, had alle kans om te testen, heeft positief feedback gegeven, de tijd die er dan is tussen afhalen en zijn klacht nu is niet redelijk.

Dus, niet meer reageren. Als hij blijft mailen en bellen, leg je zelf een klacht neer wegens stalken.
Bericht 6 van 6
laatste antwoord