annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

minimumverkoopprijs

Hallo,
Vandaag heb ik met veel hulp(;-)) een object te koop aangeboden. Nu weet ik niet meer of er een minimumverkoopprijs is ingesteld.Ik heb gelezen dat dit alleen nog mogelijk is voor auto's, dus niet voor kleding. is het dan mogelijk om een kledingstuk aan te bieden met een minimumverkoopprijs of is dit automatisch niet mogelijk.Ik heb mijn aanbieding herzien, maar ik vind niks over minimumverkoopprijs. Maar ik zou niet graag een overtreding maken. Hoe kan ik dit oplossen?
Groeten,
Marie Anne Dum vita est, spes est
Dum vita est, spes est
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

minimumverkoopprijs

Je kan je startprijs zo instellen dat dat bedrag de min prijs is die je voor dat object wil hebben.
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

minimumverkoopprijs

Jij bedoelt de verborgen minimumverkoopprijs, die pas zichtbaar werd als hij werd bereikt.
Dat is zo goed als afgeschaft, en -eerlijk gezegd- vind ik dat maar goed ook.
Ik vond die optie zodanig ergerlijk dat ik er gewoon niet meer aan dacht van te bieden op veilingen met deze optie.
Maar dat is bij jouw aanbieding niet van toepassing : je startprijs is de minimum verkoopprijs, zo simpel is dat ...:-D

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

minimumverkoopprijs

A propos, zolang er niet geboden is, kan je je aanbieding herzien (bijna) à volonté....
Volgens mij kan je je startprijs desgewenst ook nog wijzigen, mocht je dat willen.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

minimumverkoopprijs

Bedankt voor alle tips! Dum vita est, spes est
Dum vita est, spes est
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

minimumverkoopprijs

Nog beter is de minimumprijs te verrekenen in je verzendkosten, dan hoef je er geen commissiekosten op te betalen als je object uiteindelijk verkocht wordt.

Denk er wel aan dit duidelijk te vermelden in je aanbieding, anders zouden kopers je hierop kunnen afrekenen wanneer hen om gedetailleerde feedback over de transactie wordt gevraagd.
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

minimumverkoopprijs

@marieanne:
volg aub vooral de tips op die sinaaiman je gaf en vergeet deze van articcynda als je een "lang leven" wil hebben als ebay-verkoper

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 7 van 7
laatste antwoord