annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

object onbeperkt te koop totdat verkocht is

Telkens je een object verkoopt geldt dit slechts voor een aantal dagen.
Ik wil echter mijn overstock online verkopen aan een vaste prijs totdat ze verkocht zijn. kan dit zonder de ebaywinkel?
dus gewoon verkopen aan vaste prijs zonder tijdslimiet todat object verkocht is...
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Dat kan via verkoopmanager pro :

daar kan je al je aanbiedingen ongeacht de duurtijd, veilingen of vaste prijs, individueel of in groep instellen op heraanbieden tot verkocht.

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Misschien is het toch wel goed om eerst een alles goed te berekenen en je af te vragen of een ebay-shop geen voordelen kan hebben.
Dit is uiteraard wel afhankelijk van de stock die je wil verkopen, de startprijzen of vaste prijzen waaraan je wil instellen, etc

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Staar je inderdaad niet blind op het maandelijkse abonnementsgeld voor een winkel :

de gratis galerij en lagere plaatsingskosten voor objecten met vaste prijs maken dit snel weer goed !

Tevens laat een winkel je toe om je aanbiedingen keurig zn geordend naar eigen wens aan te bieden, wat onmiddellijk een professioneler indruk geeft.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Hey...
Dank je wel allemaal voor de suggesties.
Ik ben aan het twijfelen... Ik heb reeds een webwinkel (niet via ebay), maar zou de koopjes via ebay laten gaan.
ik denk via deze weg meer mensen te bereiken.
tweede mogelijkheid is om de koopjes via ebay te verkopen...
is dat dan ook zo dat je daar de stock mee kunt beheren?
dus nog 2 stuks, en als er eentje betaald heeft is er automatisch nog 1 stuk?
en terwijl we bezig zijn: ik verkoop ook kleding... kun je dan ook met opties werken?
bvb tshirt korte mouwen, optie blauw, rood en groen. en dan nog optie small, large en extra large?
geef maar suggesties 🙂
eerste vraag is dus: koopjes via ebay of via gewone webwinkel...
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Vooraleer wij je alle suggesties gaan geven, open eens de tab "Verkopen" en probeer zelf alles eens uit 😉
Kledij instellen is immers niet mijn meest gebruikte optie.

Voor je zogenaamde "eerste vraag": mijn ervaring leert dat er via ebay meer kans is op verkopen dan met een eigen site. Veel mensen komen hier specifiek zoeken naar bepaalde objecten én ebay is een wereldwijd bekende verkoopssite met zoekers uit alle werelddelen...

Voor je vraag rond stockbeheer: dit kan perfect via ebay.
Ik heb bijvoorbeeld verschillende artikels lopen waarvan ik meerdere stuks op stock heb. Als er eentje verkocht wordt, vermindert het aantal nog te verkopen artikels.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

ik verkoop ook kleding... kun je dan ook met opties werken?
bvb tshirt korte mouwen, optie blauw, rood en groen. en dan nog optie small, large en extra
large?

Multi-variation Fixed Price listings zijn voor zover ik weet op dit ogenblik alleen beschikbaar in een aantal rubrieken als men zijn aanbiedingen (of winkel) plaatst op de grote eBay sites: COM, UK en DE.
http://pages.ebay.com/sellerinformation/growing/variation.html

In tegenstelling met de eerder op COM bestaande choice listings kan men bij deze aanbiedingen voorraadbeheer doen in de aanbieding zelf, de overblijvende hoeveelheden voor elke combinatie worden getoond, er zijn waarschuwingen als een voorraad uitgeput geraakt, en een voorraad kan aangevuld terwijl de aanbieding loopt.

Als u onderstaand objectnummer in de zoekbalk hier helemaal boven plakt ziet u een voorbeeld van zulk een aanbieding.

Item number:110498778403

Bericht 7 van 7
laatste antwoord