annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ongewenste reclame die de plaats inneemt van Ebay,wat moet ik doen?

Hallo ,de laatste tijd ben ik op mijn Ebay mijn verkoop wat in orde maken en opeens verschijnt er een blok van Western Union bank ,ik kan deze niet verwijderen ,hij komt gewoon in de plaats van Ebay,soms zelfs wanneer ik artikels aan het plaatsen ben of wil bijwerken .Ik moet telkens terug op Ebay na deze te verwijderen .


Hoe moet ik deze eraf krijgen?En heeft nog iemand daar last van ,het is begonnen toen ik mijn paypall verwijderd heb van mijn aanbiedingen,


groeten Willy

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

ongewenste reclame die de plaats inneemt van Ebay,wat moet ik doen?

En nog vergeten te vermelden dat ik niets aanklik ,hij komt wanneer hij wil,

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

ongewenste reclame die de plaats inneemt van Ebay,wat moet ik doen?

Ik heb hetzelfde probleem. Aan het rondbladeren op Ebay en plots een pagina van Western Union.


 


Ook constant melding of ik displayhandler wil dowloaden.

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

ongewenste reclame die de plaats inneemt van Ebay,wat moet ik doen?

Ha ,bedankt ,dan ben ik niet alleen  en is het een Ebay probleem ,heb Ebay support al gecontacteerd hierover.Dacht al dat ik een soort virus had binnengekregen


groeten Willy

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

ongewenste reclame die de plaats inneemt van Ebay,wat moet ik doen?

Ik het Ebay het probleem met die displayhandler gemeld. Zij raadden me aan een andere browser te gebruiken of die displayhandler website te contacteren.


 


Ik heb dit probleem enkel op Ebaypagina's. Dus heeft duidelijk iets met de Ebaypagina's te maken.

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

ongewenste reclame die de plaats inneemt van Ebay,wat moet ik doen?

Sinds gisteren heb ik daar ook last van ,enkel op ebay.

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

ongewenste reclame die de plaats inneemt van Ebay,wat moet ik doen?

rechts boven heb je "beveiliging" staan, ik gebruik de in private navigatie.  Niet tegenstaande m'n programma tegen allerlei spam en reclame ingesteld staat komen die vervelende reclames er steeds weer door maar met "in private" niet.  (voorlopig toch niet)


 


misschien dat dit helpt, ik ben geen computer deskundige maar heb ook deze tip doorgekregen van iemand van de bank,  ik kon m'n banking niet meer doen van Axa, duurde erg lang en in private gaat dit zeer snel zonder hindernissen.


 


 


Johan

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

ongewenste reclame die de plaats inneemt van Ebay,wat moet ik doen?

beste 


als jij gebruikt google crome,dan gewoon inkliken in browser "crome extenzions" en links boven opzoeken "AD BLOCK" en instaleren en by by reclames op web sites..PS-dat zij maar hun reclamas steken vaar zonne nooit schijn....;-)

Bericht 8 van 8
laatste antwoord