annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

onterechte feedback's

jeanmarie9251
Community-lid
ik krijg 4 negatieve feedback's van koper die mij helemaal niet betaald heeft!!!!Ik had zelfs nog geen geschil ingediend,daar koper adres heeft in Luxemburg en ik dacht heb maar effe geduld.Wat kan ik hier aan doen?
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

onterechte feedback's

huwitte
Community-lid
Beginnen met een geschil te openen wegens niet betaling. Als de koper hierop niet reageert en u sluit het geschil na 8 dagen worden de negatieven automatisch verwijderd.



Bericht 2 van 5
laatste antwoord

onterechte feedback's

jeanmarie9251
Community-lid
Bedankt huwitte,maar wat jij zegt is niet waar!!!.Negatieve feedback krijg je zo eenvoudig niet verwijderd,heb hier ervaring mee.Toch bedankt.
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

onterechte feedback's

huwitte
Community-lid
Negatieve of neutrale feedback die werd gegeven door leden die niet reageren op een procedure voor onbetaalde objecten, zal worden verwijderd.

http://www2.ebay.com/aw/benl/200801291743522.html



Feedback die voldoet aan een van de onderstaande criteria vormt misbruik en kan worden verwijderd:
. . .
Feedback afkomstig van een koper die niet reageert op een herinnering aan een onbetaald object.<:i>

http://pages.benl.ebay.be/help/policies/feedback-removal.html



Bericht 4 van 5
laatste antwoord

onterechte feedback's

Ik ben het niet eens met de schorsing van mijn account.

Ebay neemt bepaalde negatieve feedback mee in een verkopersbeoordeling wat niet correct is.

1. artikel komt beschadigd aan bij koper, koper geeft negatieve feedback. verkoper kan hier niets aan doen, op instructies van koper verzend verkoper met een derde partij bv het postbedrijf.    FOUT,   Verkoper moet worden beschermd !

2. Koper heeft artikel ontvangen, koper wil het niet terug sturen weleer eerst te worden terug betaald en de verkoper de return kosten betaald zoals in de Ebay voorwaarden zijn gesteld, koper geeft onterechte feedback. FOUT, verkoper moet worden beschermd !

3.  Koper heeft niet betaald na x dagen en ikzelf annuleer de transactie , ik krijg negative punten hierdoor wat doorweegt aan mijn verkoper prestaties, het word gezien door Ebay dat ik het product niet kan leveren. FOUT,   Ebay kan meer opties opnemen waarom verkoper de transactie heeft geannuleerd.

Probleem is kopers lezen voorwaarden van een shop en Ebay niet en willen niet voldoen aan de voorwaarden die de verkoper heeft gestelt bij bestellen in de shop.  En geven onterechte feedback.  Het is onmogelijk voor de verkoper om dit recht tezetten, Ebay geeft niet thuis bij reclamaties van verkopers, dus verkoper word niet goed beschermd.

Door onterechte negatieve feedback bijten verkopers in het stof, en word hun shop offline gehaald voor ondermaatse verkopers prestaties. Ik zelf en andere verkopers vinden zich gedupeerd hoe Ebay omgaat met hun verkopers die voor Ebay geld binnenhalen, Ebay moet zich meer inzetten voor hun verkopers, en reclameringen goed ondezoeken of de koper zich wel aan de voorwaarden heeft gehouden van de shop, dit gebeurd niet, ook niet door PayPal.  Nu heeft de koper vrijspel in feedbacks en de verkoper het nakijken, er word door Ebay niet goed onderzocht.  En niet gereageerd op mijn emails aan Ebay dat de verkoper zich niet aan de spelregels heeft gehouden.

Een gedupeerde goede Ebayer.   Nifa Trading.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord