annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

probleem met afbeeldingen?

Is er een probleem met afbeeldingen bekend?
Als ik een aanbieding maak verschijnt er een kruisje ipv de afbeelding en verschillende klanten meldden me reeds dat de foto's niet kunnen bekeken worden.
What's up?
Thx
Maxcemel
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Heb je ze via een eigen server geplaatst? Misschien ligt die er tijdelijk uit?

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Neen hoor

Bij de bestaande aanbiedingen verschijnen ze ook niet meer, terwijl dat eergisteren wel het geval was

Ook als ik de betalingsgegevesn doorzend is de afbeelding niet meer te zien. Enkel een groot rood kruis

Raar ...
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Ik zie je foto's wel !

m.

m.
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Ik heb net al de bewuste aanbiedingen herzien, foto verwijderd, terug opgeladen en ja het lukt!
Dank je alvast voor de hulp!
Myriam
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Beste maxcemel,

Er was een probleem met de galerijafbeelding die bij de volgende aanbieding hoort: Setje hemdje + boxer - BEEREN . Maat 104/116. Nieuw !!!(#370271928582)

De oorzaak:
Wij konden uw afbeelding met de volgende benaming niet downloaden:
http://i.ebayimg.com/18/!BcOt1Dg!2k~$(KGrHqMH-CsEquoIYNfSBKzjUT4N4Q~~_1.JPG?set_id=8800005007

De oplossing:
. Het internet was overbelast toen we uw afbeelding probeerden te downloaden of de webserver die uw afbeelding host functioneert momenteel niet goed. Contacteer de beheerder van uw webserver en controleer of de server correct functioneert.
U kunt een nieuwe URL opgeven of u kunt nogmaals proberen uw afbeelding te laten downloaden. Ga daarvoor naar:
http://cgi5.ebay.com/ws1/eBayISAPI.dll?DisplayGalleryImagePageV3&Item=370271928582

Om het probleem met uw afbeelding op te lossen, klikt u op "Probleem oplossen".

Dit is een automatische e-mail. U kunt dit bericht niet beantwoorden op dit adres.
Bericht 6 van 6
laatste antwoord