annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

probleem upload turbolister

florriedzx
Community-lid
Het is een tijdje geleden dat ik nog iets heb verkocht op ebay. Mijn object heb ik met turbolister voorbereid. Bij het uploaden krijg ik de foutmelding dat "de verwerkingstijd nu vereist is". Alhoewel ik een standaardlevering (1 à 2 werkdagen) aangestipt heb bij verzendopties. Ik vind verder geen aanduidingspunt waar ik de verwerkingstijd kan aanduiden.
Graag enige tips


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

probleem upload turbolister

huwitte
Community-lid
Onderaan in het vak verzendopties kunt u de verwerkingstijd kiezen. Als die mogelijkheid er niet staat zult u vermoedelijk eerst een update van turbolister moeten doen.

Verwerkingstijd + verzendtijd bepaalt de tijd tussen binnenkomen van betaling bij verkoper en bestelling aan huis van de koper.



Bericht 2 van 4
laatste antwoord

probleem upload turbolister

kabotrien
Community-lid
En vind jij jouw zakzn die je verkoopt teug tussen de aanbieidngen? Ik heb er vandaag ook al voor de eerste keer willen posten met Turbo Lister en als ik nu ga zoeken in de rubrieken waarvoor ik iets verkoop, dan is het daar niet terug te vinden. Of komt dit omdat het mijn eigen dingen zijn? Heb nochtans al eens zitten zoeken zonder dat ik ingelogd was.
Als ik via zoeken het nummer intik, vind ik mijn zaken wel terug. Maar ik vermoed dat anderen het niet zien en dat is toch de bedoeling.
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

probleem upload turbolister

Kabotrien
Heb je op de belgische site verkocht?
Check dat eens

Want als je op een andere site verkocht hebt zie je je verkopen niet staan hier in belgie

Cheers

(heb dit ook al voorgehad)

Wolfmann_be
Bericht 4 van 4
laatste antwoord