annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

staat van het object

diederikvn
Community-lid
Beste,

Sinds kort is het verplicht de staat van het object in te vullen,
nu kan ik in de rubriek Mode & Kleding : Kinderkleding- jongens : Maat 98/104 (2-4 jaar) : Ondergoed & Nachtkledij niet aanduiden dat het object tweedehands is.
Is dit normaal of doe ik wat verkeerd?

Alvast bedankt
Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

staat van het object

huwitte
Community-lid
Dat is niet meer mogelijk
Voor de mogelijke keuzes in de rubrieken waar het opgeven van de staat van het object verplicht is, zie:

http://sellerupdate.benl.ebay.be/june2010/dt_newcondval_BENL_00.html

Zie ook:
http://forums-benl.ebay.be//thread.jspa?threadID=600011017&tstart=0&mod=1280606289575



Bericht 2 van 8
laatste antwoord

staat van het object

Dus als ik nu een onderhemdje 2de hands wil verkopen, dan kan dit niet meer ??? (ik kan bij 'staat' niet kiezen voor 2dehands), of begrijp ik het verkeerd.
Bericht 3 van 8
laatste antwoord

staat van het object

Ondergoed kan inderdaad niet meer aangeboden worden als tweedehands.
Wat daar de reden van is, zie ik zelf niet goed hoor maar het is dus wel zo blijkbaar


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 8
laatste antwoord

staat van het object

Hoe je het wel kan doen, is het aanbieden onder de rubriek "Overige maat 98/104".

Daar kan je nog steeds terecht met tweedehands ondergoed


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 8
laatste antwoord

staat van het object

Bedankt voor het snelle antwoord.
Dan maar verplaatsen naar 'overige',bedankt voor de tip,
, Ik hoop dat Ebay dit toch nog aanpast,hoe komen ze er toch bij ? Deze verplichting wordt ingevoerd om meer duidelijkheid te verschaffen aan de koper over de staat van het object, en dan je tweedehands niet kiezen,
het gevolg : aanbiedingen met als staat 'nieuw zonder label' en in de beschrijving de vermelding 'opgelet, dit is een tweedehands object'.
Is dit duidelijker voor de kandidaat kopers?
Bericht 6 van 8
laatste antwoord

staat van het object

Ik schat dat zeker 50% van de kopers de beschrijving niet lezen en kopen op basis van fotokes en titels.
Het risico is dus groot dat dit niet zonder gevolgen zou blijven op vlak van de feedbackscore...


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 7 van 8
laatste antwoord

staat van het object

dat van die 50% beschrijving kan ik beamen... Verkocht een paar damesschoenen maat 38... tot men mij attent maakte (koper) dat zij maat 36 heeft!... Er stond nochtans tot tweemaal toe 'maat 38' vermeld in de beschrijving!!! Betaling blijft maar uit... en nu?
Bericht 8 van 8
laatste antwoord