annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

turbolister hulp gevraagd

hallo als ik mijn objectyen wil uploaden,zegt turbolister dat ik de voorwaarden voor internationaal handelen moet aanvaarden,hoe doe ik dat?

grtz

cindy

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Aanvaard je Paypal als betalingsmethode? Zo niet, ligt hier het probleem.

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Oei, om internationaal te kunnen handelen moet je tegenwoordig aan heel wat meer voldoen dan ik dacht:

Dit staat op de hulppagina's:

Wanneer u internationaal handelt, moet u controleren of u de wetten van de andere landen naleeft. Die kunnen verschillen van de wetten in uw eigen land.

Om internationaal te verkopen moet u aan de volgende voorwaarden voldoen:

U hebt een eBay-account met een goede reputatie.

U hebt een PayPal-rekening die door PayPal gecontroleerd is. Kopersbescherming van eBay.beleid voor internationale handel voor meer informatie.internationaal verkopen en de Internationale eBay-markt

U hebt ten minste 10 feedbackpunten voor verkopen.

Uw eerste succesvolle verkoop dateert van meer dan 90 dagen geleden.

U voldoet aan de vereisten voor verkopen van de sites waarop u uw aanbiedingen wilt plaatsen.

Wanneer u internationaal verkoopt - u biedt uw object aan op een andere site dan de site waarop u zich registreerde of u hebt een internationale verzendoptie geselecteerd - kan uw object ook verkocht worden aan een koper op een andere eBay-site.

Voor u internationaal kunt verkopen, kunnen wij u vragen om de overeenkomst voor internationaal verkopen te tekenen. Zo gaat u akkoord dat de objecten die u verkoopt aan kopers op andere eBay-sites onderworpen zijn aan het beleid van die sites, inclusief de

Het is belangrijk dat uw object en de rubriek in aanmerking komen voor internationale handel en voldoen aan de vereisten voor verkopen van de sites waarop u het wilt verkopen. Raadpleeg ons

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

hallo als ik mijn objectyen wil uploaden,zegt turbolister dat ik de voorwaarden voor internationaal handelen moet aanvaarden,hoe doe ik dat?

Zie ook "OVEREENKOMST VOOR INTERNATIONALE HANDEL",  (inloggen noodzakelijk).

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 4 van 4
laatste antwoord