annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

tweedehands???

klutuv
Community-lid

Ik heb vandaag een tweedehands Playstation 3 aangeboden. Nu moest ik verplicht een keuze maken bij "staat van het object" maar "tweedehands" stond daar niet bij, alleen  nieuw, nieuw:overige, en 2 x opgeknapt. Zijn er nog mensen die dit probleem tegen komen? Ik heb het gemeld, dus afwachten wat Ebay zegt.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

tweedehands???

speedsterboy1
Community-lid

Is raar, heb eens gekeken wat er verschijnt als je bv een fototoestel of pc aanbied en daar heb je wel de keuze 'tweedehands'


Als ik koper was zou de omschrijving opgeknapt door fabrikant of opgeknapt door verkoper mij weerhouden om te bieden, lijkt dan of er iets mis was met het toestel dat dan is, welja, opgeknapt dus.

Photobucket

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

tweedehands???

speedsterboy1
Community-lid

En persoonlijk zou ik de vermelding dat het tweedehands is ook in het Frans plaatsen, je hebt zeer veel walen op ebay en als die het dan niet begrijpen kan je een probleem hebben, en dan nog want velen lezen voor het bieden niet eens of nauwelijks de beschrijving.

Photobucket

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

tweedehands???

Als je in de rubriek van kinderkleding ondergoed of pyjama's wil aanbieden is daar ook enkel de keuze "nieuw".


Ik duid dan nieuw aan om de aanbieding verder af te maken en vermeld in de titel van de aanbieding in hoofdletters " tweedehands".


Heb - tot hiertoe- nog nooit problemen gehad met kopers die zulke artikels hebben aangekocht.


de tip om " tweedehands " ook in het frans te vermelden lijkt mij zeer nuttig.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord