annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkopen op ebay.fr en ebay.nl via Turbolister : vragen

tonyvdb1
Community-lid
hallo, ik update binnenkort mijn huidig eBaywinkeltje (CDs en CDsingles) tot een professionele eBaywinkel. De nieuwe voorwaarden vind ik interessant.
Ik zal 79,95 EURO abonnement per maand betalen, maar ik mag alles aanbieden aan 0,01 EURO per maand, zoveel ik wil.

Ik heb nu Turbolister gedownload.
Toen ik gisteren Turbolister installeerde, werd gevraagd of ik ook internationale sites wou toevoegen.
Ik voegde eBay.fr en eBay.nl toe.

MIJN VRAAG NU :
als ik nu een winkelitem op eBay.fr aanbied via TL, valt dat nog onder mijn ebay.be-account (dus à 79,95 EURO per maand) of activeert dat automatisch een Frans winkelabonnement (à 119,95 EURO per maand)?


alvast bedankt
Tony
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

verkopen op ebay.fr en ebay.nl via Turbolister : vragen

Je kan maar per account 1 winkel hebben.
Indien je dus op meerdere sites wil gaan aanbieden en genieten van hun goedkope prijzen, zal je met meerdere accounts gaan moeten werken.



Photobucket
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

verkopen op ebay.fr en ebay.nl via Turbolister : vragen

Het is natuurlijk wel zo dat je spullen kan aanbieden op andere sites, en ook daar zal je winkelsymbooltje op de normale plaatsen verschijnen.

Klikt de buitenlandse ebayer op het winkelsymbool, dan komt hij in je belgische winkel terecht, waar zowel je belgische als je buitenlandse aanbiedingen staan.

Vraag is dan ook of je voordeel doet met een aparte winkel (en account) te creëren.





Bericht 3 van 4
laatste antwoord

verkopen op ebay.fr en ebay.nl via Turbolister : vragen

Aanvulling :

Veilingen worden niet goedkoper als je een winkel hebt, enkel lokale vaste prijsaanbiedingen.

Dus: veilingen overal zetten om klanten te lokken, en vaste prijsaanbiedingen lokaal zetten (of waar je winkel zit) tegen laag tarief...





Bericht 4 van 4
laatste antwoord