wat heb ik nu weer aan mijne rekker ..
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 01-07-2010 23:43
Vrijdagavond loopt mijn veiling af -samen met 4 andere veilingen. De andere kopers sturen me direct een bericht dat ze betaald hebben, want die willen heel graag naar Werchter.
Van deze koper hoor ik maar niets, ik stuur de betalingsgegevens door, ik stuur zaterdag en zondag en maandag een bericht aan hem of hij wel van plan is om de tickets te kopen?
Geen reactie, ik begin zelfs al te kijken wanneer ik een geschil kan indienen en dat zal de dinsdagavond kunnen.
Intussen kom ik op het idee om de tickets maandagavond voor 1 dag aan te bieden als een nieuwe veiling; staat het geld dinsdagmorgen alsnog op mijn rek. dan kan ik nog vlug de aanbieding verwijderen als ze er nog langer dan 12u opstaat...
Dinsdagmorgen controleer ik constant mijn rekening: 9u niet gestort, 9u10 niet gestort enz. stress stress stress ... wat een ebay-verkoper lijden kan ...
Uiteindelijk om 9u40 is zijn geld erop gekomen, nét 2 minuten te laat om mijn nieuwe veiling te kunnen verwijderen (intussen een geschil met de koper opgelost dat ik ze niet meer kan verkopen voor 2,50 euro omdat ik de tickets niet meer heb, ik heb nochtans zelf een hekel aan zo'n dingen maar ja... ik wou wel mijn tickets verkopen)
Nog steeds niets gehoord van die koper, die heeft ook niet aangeduid dat hij betaald heeft.
Ik allang blij dat hij dus wel de tickets wil na al zijn stilzwijgen van de vorige dagen!
Ik zie dat zijn adres bij zijn account staat, dus ik doe de verzending vlug klaar en rij naar de post om aangetekend te verzenden. Ik duid aan dat ik de betaling ontvangen heb en het object verzonden. Ik stuur hem ook een bericht dat hij bedankt is voor zijn betaling en dat ik de tickets net aangetekend verstuurd heb.
Weer geen reactie ... maar die had ik al niet meer verwacht...
Vanavond telefoon van zijn vriendin: naar welk adres heb ik die tickets verstuurd?
Blijkt dat hij toen hij een paar jaar geleden verhuisde er nooit aan gedacht heeft om zijn adres op zijn ebay account veranderen, en ik de tickets dus naar een verkeerd adres gestuurd heb !
Uit de trackcode van de aangetekende zending blijkt dat de tickets gisteren zijn doorgezonden via 'MOL MAIL' maar naar waar ?
Als de tickets hier morgen zouden terugkeren kunnen we ze nog meedoen naar Werchter, want we gaan zelf ook, maar als die maar maandag aankomen of helemaal niet, wat dan ?
en intussen staat bij zijn account nog steeds het oude adres waarnaar ik verstuurd heb ...
en oh ja: ik had zoveel tickets omdat ik 6 duotickets gewonnen heb met een wedstrijd, terwijl we maar 6 enkele tickets nodig hadden (teveel gewonnen dus)
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-07-2010 01:38
Als ze op donderdag naar een ander adres gestuurd werden, dan zullen die er morgen wel zijn, de enige vraag is dan nog of de persoon in kwestie thuis zal zijn als de postbode langs komt.
Zoniet... big problems vrees ik (dan zijn ze pas op maandag afhaalbaar in het postkantoor)

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-07-2010 01:47
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-07-2010 02:02
Ik hoop voor jou én je kopers dat dit niet het geval wordt, anders zou je wel eens dik in de sh*t kunnen zitten in plaats van op Rock Werchter zaterdag

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-07-2010 02:11
(en met de opbrengst van die 6 die ik teveel had gaan we een dag naar Pukkelpop)Ik vind dat ik wel beloond mag worden voor al mijn moeite trouwens ...
ik moet niet vrezen voor geblokkeerde tickets, al mijn gewonnen tickets zijn 'Guest Randstad' dus zonder naam (ja ik weet dat ik een andere foto plaatste)
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-07-2010 02:13
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-07-2010 09:13
IN UITREIKING MEEGEGEVEN MET DE POSTBODE EKEREN MAIL 02/07/2010
Uitreiking lopende:
Deze zending is toegekomen op het uitreikingskantoor en wordt momenteel uitgereikt.
U kunt onze site best later raadplegen om de status te kennen die onze postbode aan deze zending zal toekennen wanneer hij teruggekeerd is van zijn ronde.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-07-2010 13:48
Teruggestuurd:
Als het vakje teruggestuurd een ja aangeeft, wil dat zeggen dat de zending teruggestuurd is naar de afzender om een van de volgende redenen:
De geadresseerde is de zending niet komen ophalen in het postkantoor of heeft de zending geweigerd.
De geadresseerde is verhuisd en wij zijn niet op de hoogte gebracht van zijn nieuwe adres.
De geadresseerde is onbekend of zijn adres was niet correct.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-07-2010 17:09
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-07-2010 18:03
heb IK me iets te verwijten omdat de koper niet reageerde en zijn adres onjuist bleek te zijn? (en nog steeds is)
m.a.w. help, wat nu ?

- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »